dinsdag 17 januari 2006

School

Het is nu bijna rond. Ik ga weg van de middelbare school. En wat ben ik opgelucht!
Ik volg nog een paar lessen, waarin ik met een groepje samenwerk, ik wil het niet zomaar in de steek laten.

Dus ik ben druk bezig met een werkstuk voor Nederlands, een presentatie voor kunstgeschiedenis en een film voor Engels. Ja, een film. Ik heb toch wat ontdekt! Ik kan monteren. Echt waar. Met muziek en alles er bij. Ik vind me helemaal knap. (Al ga ik dat niet hard op zeggen, dat snap je.)

En uhm. Dat was het wel weer.
Ik heb maar een oninteressant leven.
Wie niet?

6 opmerkingen:

  1. zo, knoop doorgehakt. super van jou dat je nog werkt voor dumphole hzm! als ze ooit twijfelden over jouw capaciteiten (wat een woord) als vwo-leerling... pfiew, let them think again! enneh, ik ben zwaar benieuwd naar die (door jou!) gemonteerde film, cool hoor 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha... ga je een hbo-opleiding doen waar je die montage bij kan gebruiken? Lijkt me wel wat voor je als je daar zo enthousiast over bent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie stap. Leuk dat je zo goed kan monteren. Kun je daar niet wat mee op school ??

    Ben blij dat je zo enthousiast bent !!

    Liefs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij ben je gelukkig? :) Fijn dat te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top toch dat je kan monteren ......... het voordeel is op het moment je erachter komt dat je iets kan ....... je leven een stuk interessanter word dan je zelf denkt ........


    Geluk in je leven gewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hayz
    ik heet ook adinda
    kijk maar op me site dar staat een leuk adinda plaatje
    wel een leuke stoere naam :P:P haha

    nou veel plezier nog met jou site

    groetjes adinda

    BeantwoordenVerwijderen