zondag 5 maart 2006

De afgelopen tijd

Ja. Hier een samenvatting van de afgelopen maand, mxe9t foto's. Ain't that great.

Natuurlijk, allereerst, Jesus Christ Superstar. Ik ben abnormaal verslaafd. Aan alles dat er ook maar enigzins mee te maken heeft. Ik ben gek. GEK zeg ik je. Voornamelijk op Judas. En zijn stem. En de band. Eh. Die met Martin van der Starre. JeWelste. Very nice. Ik heb hun cd en single besteld en ze KOMEN MAAR NIET. Maargoed. (Ik wil nog een keer naar JCS! En nog een keer en nog een keer en nog.. eh..)

Verder. Sneeuw! Hxe9xe9l vxe9xe9l. Nou ja, niet zoveel als op sommige andere plekken van het land, maar toch meer dan in weer andere plekken. Ik geniet.

En! Ik ben helemaal aan het experimenteren met foto's, enzo. Ik vermaak me. KLIK.

Zie hier, een kunstwerk!

(Het moet een hond voorstellen..)


Dat was het weer voor vandaag.

10 opmerkingen:

  1. Wat is er veel te zien, Adinda! Leuk om te maken, denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JCS, ik hoor er ZOVEEL gave verhalen over. Ik wil er eigenlijk ook wel heen. Maarja, ik wil zoveel. En aangezien mijn spaarpot niet zo groenkleurig iss.. :( Ik vind je hond btw kei mooi gelukt 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij lijkt best goed hoor...
    ik d8 al meteen voordat ik de tekst gelezen had heey das een hond,

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie foto's !
    Ook erg mooi hoe jij foto's kunt bewerken, talentvol !

    En die hond, ik kon het zo ook wel gokken, zonder te lezen. Goed gelukt !

    Liefs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag meteen dat het een hond was (; JCS was waanzinnig! Ik wil ook nog keer, zo graag ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben je wel even mee bezig geweest denk ik, hihi hij is wel leuk geworden, groetjes lotus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt mooie foto's. :D
    Waar wil je nog een keer naar toe? ;)
    Fijne dag. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kunstwerk is zeker ene prijs waard.

    BeantwoordenVerwijderen