maandag 12 juni 2006

Foto's!

Vandaag ging ik met Alet naar Amsterdam. Niet voor de lol ofzo, maar omdat ik nieuwe foto's moest laten maken voor het castingbureau waar ik sta ingeschreven. Het was een ramp! Vanaf het centraal station ging het helemaal mis met een enge buschauffeur en omleidingen en kapingen (in gedachte) en uren lopen (een half uur) in 32 graden hitte. Pfoe! Nou, aangekomen bij het castingbureau vonden ze het helemaal niet erg dat ik een UUR (ik schaamde me kapot) te laat was. We kregen water en een formulier, maar toen moest ik snel snel in de visagie en snel foto's laten maken, anders lag het shema te veel overhoop. Uiteindelijk was dat niet het geval omdat iemand later was gekomen en een ander eerder, dus sloot het allemaal bij elkaar aan. HOE DAN OOK, ik was super opgelaten (door het laat komen en het tijdschema enzo) en het was ontzettend warm. Na afloop kreeg ik wel een cd met de foto's mee naar huis. Maargoed, toen moesten we eerst die hete tram in, toen de trein, en weer een bus.

En toen kwam ik thuis, en zag ik de foto's, en vond ik dat ik ze wel verdiend had.

Klik hier

en hier!

O, en ik vond het superlief dat Alet al die ontberingen voor mij doorstond!

14 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie Adinda!
    Nou, daarvoor doe ik het graag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave foto's! Heb ik een beeld bij wie 'Adinda' is ;) en het is inderdaad zxf3 warm, en dan zovee reizen.. stress, ik snap dat je je dan opgelaten voelt! Maar toch, alles goedgekomen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is mijn kleindochter, de mooiste!!!!!!!!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's hoor! Dat lijkt me best eng om te doen, poseren enzo!
    Ik kwam trouwens via via op je web-log, dus ik dacht ik laat even een reactie achter =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie foto's !!
    (had nog nooit een foto van jou gezien)
    En ik moet zeggen, het is inderdaad erg warm.

    Liefs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb ik toch een knappe zus!!!!!!
    wat een gave foto's!!!!!
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LEKKER WIJFFF! :D
    Leuk hoor meis, ze zijn echt super gaaf geworden alle 62 ;)
    Zie je snel weer lieverd, dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, toffe foto's :D En nu hopen dat je ook gecast wordt voor het een en ander :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag je berichtje op mijn blog en besloot om ook eens bij jou langs te komen. En ik trek me altijd wat aan van reacties hoor. Ha, ha,... En beledigd ben ik al helemaal niet snel... Ik vind reacties juist hardstikke leuk! Dus bedankt!
    En nu heb ik gelijk een beeld van jou! Echt mooie foto's!!!

    Liefs,
    Lain

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor en wanneer zien we je in Goede tijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woohw...wat een mooie meid!!
    (En niet alleen op deze foto's, weet ik toevallig uit ervaring!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha! Nu heb ik ze ook! Maar ik wil ook nog die ene waar je over je schouder kijkt.

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen