woensdag 5 september 2007

geborgen

Hou je me even vast? Zoals vroeger? Ik kruip op je schoot en druk me tegen je aan. Ik maak me klein, en jij wiegt me. Ik zie je bovenarm, vlak voor mijn neus. Ik hoor je hartslag. Ik voel je stem in je borstkas, en hoor gebrom elke keer als je wat zegt. Ik doezel, en dat mag. Je houdt van me, en dat voel ik.

Nu is het anders. Een knuffel, mijn hoofd op jouw schouder, jouw hoofd op mijn schouder. Mijn armen die nu ook om jou heen passen. Je hartslag, die ik nu tegen mijn borst voel. Bijna elkaars gelijken, en eigenlijk helemaal niet. Ik ben weer klein en zit opgekruld op je schoot. Je houdt van me, en dat voel ik. Hou je me even vast?

7 opmerkingen:

  1. als je de 2e "g" niet leest snap je niet waar het over gaat ;) *mijn eerste reactie was dus ook ook: huh???*
    Maar mijn 2e reactie is: Mooi=D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik moet al zo huilen vandaag! ;) Je maakt 'm met dit stukje wel compleet (mijn dag).
    Lief en fijn he...
    Gewoon mooi dit logje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow....
    Wat MOOI!

    kom je even op schoot?

    Ik hou van je!
    XM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi.


    En o, ik vond het super gister avond! Heel veel plezier bij Alet, Martin en de rest vandaag.

    Dikkerste knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag ik net dat je een knuffel onder mijn 18 december logje had gezet. ;-) Wat goed dat je mijn blog vond, ik had 'm nog niet aan de de grote klok gehangen zeg maar. Maar schrijven is wel goed he? Dat moet jij ook doen hoor. Bij dit stukje dat ik dus nog niet had gelezen kreeg ik net een brok in mijn keel. Geborgen... hou van jou lieve Din. Ook als we elkaar eventjes niet zien (maar dan is het gelukkig maar eventjes...) Veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen