donderdag 3 april 2008

Lieve Lisa...(6)

Jouw krabbel is op het moment de enige krabbel die ik heb, had ze gisteren net allemaal weggegooid. En wat een fijne krabbel it is!

Nou. Wat me nou is gebeurd. Weet je nog, Route 66? Die musical waar Martin in speelt. Hij loopt nog maar tot 20 april, dus ik vond het wel tijd worden om er eens heen te gaan, dat snap je. Vriendin A. had nog een verjaardagscadeautje te goed, dus dat kwam heel mooi uit. Ik bestelde kaartjes voor 29 maart, in Zaandam. Daar komen was al een avontuur an sich, maar het ging wonder boven wonder allemaal goed. Op het eind was het een beetje stressen (straten die verplaatsen en onduidelijke naambordjes, je kent het wel ;)) maar we waren ruim op tijd in het theater. Martin heeft een understudy, voor die xe9xe9n van de tien keer dat hij niet speelt, dus ik hield er rekening mee dat hij er misschien helemaal niet zou zijn.

Toen A. en ik eindelijk zaten, trots omdat we het zo goed hadden kunnen vinden allemaal, kwamen de bandleden op. En.. daar was Martin ook! Ik blij, sla A. op haar knie en roep 'Hij is er!' (terwijl A. 'au' riep, oeps). Maar! Hij loopt over het podium, het trappetje af en gaat zo in de zaal zitten. Zitten zitten. Hij ging kxedjken. Niet spelen. Kxedjken. Okee, nou je ziet het voor je.

Zucht.

Maar het was een superleuk stuk. Dat dan weer wel. En met A. was het natuurlijk erg gezellig. Vooral zo na de pauze (lees: na het wijntje in de pauze). Heb de liedjes steeds in mijn hoofd en de cd in mijn mooie foon. Maar ik zat er toch mee in mn maag. Was ik eindelijk naar die musical geweest, speelde de man waarvoor ik xe9igenlijk gekomen was helemaal niet. (Ik miste je ook vreselijk toen. Ik wilde je bellen en klagen en je meeslepen naar de eerstvolgende voorstelling en dan samen genieten van een leuke musical met leuke mensen. Anyhow, dat kon niet. En vriendin A. die ook wel nog een keer wilde, heeft het drukdrukdruk met school.) Dus! Ik bedacht me dat mijn pappa bijna jarig is. Ik sleep hxe9m dus mee, 12 april, voor een herkansing. Heb gehoord dat Martin dan waarschijnlijk wel speelt, dus ben benieuwd! (Haha, en volgens mij vind de pappa het ook wel leuk, gelukkig.)

Hier een voorbeeldje van die fijnefijne musical waar ik toch wel van heb genoten. Ik weet niet of je het kunt kijken op de comps daar, maar anders komt dat nog wel.

Zo! Ondertussen volg ik jouw avonturen op de voet door alle Guatemala-blogs en de updates van je moeder. Terwijl ik in theaters zit slinger jij door jungles. Ik verwacht uitgebreidde verslagen als je hier eenmaal weer gesettled bent. En dikke knuffels, die mis ik. Die van jou.

Alle liefs, en als reactie op je krabbel:
IK HOU OOK ZO VEEL VAN JOU!!
Adinda

(Oh, mocht je je afvragen waar ik al die theaterbezoeken van betaal... Ik heb een baan! In de bioscoop! Dus dat wordt filmpjes pakken als je terug bent. Sinds vorige week zaterdag. Ik leen nu dus nog van iedereen, maar vanaf volgende maand kan ik het ook echt terugbetalen! JOEPIE!)

3 opmerkingen:

  1. oooooooooooooh wat lach ik me dood!! hoezo xb4ik heet adindaxb4.

    by the way. kreeg vorige week het briefje: xb4ga maar zitten, krijg je een wijntjexb4 van je. nou uhh.. het is inmiddels alweer 6 dagen verder en ik merk er nog steeds niets van hoor. lekker ben jij met die briefjes van jou.

    lieve poeperd. ik kan niet wachten op dat wijntje.

    kus kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kon nu eindelijk luisteren.. klinkt heerlijk zeg!! heb helemaal zin in jewelsteeee met jou!!

    stoer van de bios, geweldig leuk joh!! dat wordt dus elke dag bios als ik terug ben..:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je baan. Dat is wel een hele mooie baan. Je altijd wat er speelt in de bios.;)
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen