dinsdag 14 augustus 2012

Klaar..?

Ik typte en zuchtte en trok de haren uit mijn hoofd en kneusde tussendoor ergens mijn schouder maar het is af. Klaar en ingeleverd. Ik hoop nu een tijdperk af te hebben gesloten, dat mijn werk voldoende was en dat ik straks ZONDER IETS TE HOEVEN op vakantie kan. De laatste keer dat dat kon was twee jaar geleden en wat kan ik dat goed gebruiken. Dus ik duim en geef mijn schouder rust, en ik geniet van het even niets hoeven.

O ja.

Ik ben ook super trots op mezelf.
Dat ik dit geflikt heb, ondanks alles.

3 opmerkingen:

  1. je bent meer dan terecht trots op jezelf! ik ben ook trots op jou! je bent een kanjer, een doorzetter, een bikkel!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo. Trots zijn op jezelf, dat zouden meer mensen moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trots zijn op jezelf mag. En voor straks een heel fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen