vrijdag 20 december 2013

Niet hier

Schreef ik 'ik ben er nog', om vervolgens niks meer te laten horen. Dat komt door het volgende. Ik wil graag meer schrijven. (Huh, he, doe dat dan!) Maar. Ik wil dat eigenlijk onder mijn eigen naam. Tegelijkertijd staat er teveel persoonlijke informatie op deze blog, die ik niet met jan en alleman hoef te delen, maar die ik ook niet wil verwijderen. Ik heb er lang over nagedacht, en deze blog blijft. En dat meer schrijven ga ik proberen.

Maar ergens anders.

Op http://adisna.wordpress.com. Nu nog leeg, maar straks hopelijk de plek voor mijn hersenspinsels. Over wat ik doe, wat ik denk, wat ik wil. Over reclames, nieuwsberichten, liedjes en films.

En als het ook daar niet lukt, het bloggen, dan was het gewoon niet meant to be. Ik weet nog niet goed of ik deze blog houdt voor de meer persoonlijke verhalen (ziekzijn, mijn lief) of dat het hier vanaf nu stil blijft. Ik ga het proberen, daaro. Ik hoop dat u met me meegaat.

2 opmerkingen: