zaterdag 4 februari 2006

Tag

Jaaa kben getagd door Daniek en ik kom er niet onder uit. Hier gaat ie dan.

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:
1. Oppassen
2. Keukenhulp in restaurant
3. Receptioniste bij camping
4. Naar die vierde ben ik hard op zoek

Vier films die je niet vaak genoeg kunt zien:
1. Jesus Christ Superstar
2. Eternal sunshine of the spotless mind
3. Save the last dance
4. Lord of the Rings (voor het gemak maar alle delen)

Vier plaatsen waar je hebt gewoond:
1. Huizen
Saai he.

Vier tv-programma's waar je graag naar kijkt:
1. ER
2. Greys Anatomy
3. Friends (tijdloos, niet?)
4. Weerwolf Willem! (Is niet meer op tv, maar nog steeds geweldig, ook op DVD )

Vier landen waar je op vakantie ging:
1. Griekenland
2. Frankrijk
3. Italie
4. Deutschland

Vier websites die je dagelijks bezoekt:
1. www.google.nl
2. www.groenlinks.nl/lokaal/huizen
3. www.hotmail.com
4. www.sudesh.nl

Vier dingen die je graag eet:
1. Stokbrood met mozarella en tomaat en basilicum..
2. Drop
3. Indonesisch
4. Patat

Vier plaatsen waar je liever bent dan nu:
1. Londen (lijkt me leuk!)
2. Petra (in Griekenland)
3. Rome (omdat dat echt een keer mxf3et)
4. Sienna (daar is het fijn)

Vier loggers die je gaat taggen:

1. Alet (omdat zij ook weer eens mag schrijven)

Ehh. Verder weet ik niet wie hem wil en/of nog niet gehad heeft dus ik laat het hierbij.

X!

2 opmerkingen:

  1. Yo! Ja eigh nee! Wat nu dan ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Exe9eey,

    Fijn weer wat van je te horen. Friends vind ik ook erg leuk alleen is niet meer op tv, toch ??
    Fijn weekend !

    Leifs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen