zondag 12 februari 2006

Vandaag..

.. heb ik gezwommen in de sneeuw
en gedanst in het water.

10 opmerkingen:

  1. Oehh sneeuwt het daar ook :D Nja. Hier sneeuwde het gister.. Nu is alles weer weg, helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben alleen maar natte sneeuw gehad, dat zo weer weg was. Fijne dag. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :D

    Gelukkig is die sneeuw weer weg, want ik verdronk een beetje in winterse buien.. ik zal blij zijn als het weer zomer wordt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja dan isset opeens even heel duidelijk dat je het leven kunt vieren he?
    Op naar meer van zulke momenten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi wat schrijf jij mooie woorden!!!Ik kwam hier via via maar je ziet me nog vaker hoor!!!Kom ook eens een keertje bij mij kijken als je tijd hebt!!
    Knuf menneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik reageer hier even op wat ik nog meer wilde zeggen, maar wat ik niet bij de 'nieuwste' log wilde plaatsen omdat het daar ongepast is; Judas! Ik vind hem amaaaazing! Ik heb de theatertour ook al bekeken, en het enige wat nog een beetje in de buurt ligt voor mij is Breda ergens in april geloof ik. Als er op het laatste moment nog kaarten zijn, bestel ik ze last minute en krijg ik 50% korting met CJP. Hihi, nou maar kopen ze niet uitverkocht zijn. Ik had ook al naar de band van Judas gekeken, maar daar waar ze optreden is ook te ver weg voor mij. Bah. maar ik ben echt super jaloers op jou! jij staat op de foto met Judas! Wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen