dinsdag 26 december 2006

De flirt coach

Zit ik gisteravond lekker te zwijmelen bij the Sound of Music, krijg ik ineens een cadeautje van mijn moeder! Ze had het op de mat gevonden, en mijn naam stond er in grote letters op. Met een kaartje van de kerstmanvrouw. Dat ik nodig aan de man moet. En om me daarmee te helpen, kreeg ik een boekje met de titel: De flirt coach, bereik meer met flirten.
Je snapt het, hierdoor krijg ik eindelijk die man die ik verdien. Stoor me niet de komende dagen, ik ben aan het lezen. En volgend jaar wordt 'het jaar van het flirten'. Yeah.

4 opmerkingen:

  1. wat een gedoe om aan een man te komen:)
    Ik leerde die van mij in een cafxe9 kennen. Iets voor jou? (niet die man, maar er xe9xe9n leren kennen in een cafxe9). Jij komt de laatste tijd toch vaak in cafxe9's? Maar dan moet je natuurlijk niet met je moeder, vader of peettante gaan:P Alhoewel.... kan 'ie meteen gekeurd worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog steeds aan 't lezen? Of ben je 't geleerde in praktijk aan 't brengen? ;)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ik/wij wachten op nieuwe logjes!!! (dit is een liedje in mijn hoofd na jouw zangbui vandaag. Je tante Saar zal trots op je zijn geweest als ze je had horen zingen achter de piano ;-))

    BeantwoordenVerwijderen