dinsdag 8 mei 2007

Hallo!

Aarzelend zet ik weer mijn eerste stapjes inweb-logland. Al weken zeg ik tegen mezelf dat ik weer mxf3et schrijven,dat dat goed is, omdat mijn hoofd zo vol zit. Dus bij deze. Volgens mijis onderhand het bezoekersaantal per dag gedaald tot 1, en dat alleenmaar omdat dit mijn startpagina is. Een nieuwe start dus. Eigenlijkwilde ik helemaal opnieuw beginnen, een andere webstreepjelogpuntnlmaken, maar stiekem ben ik nog steeds Dindin. Ik weet niet hoe het gaatgaan, qua schrijven en regelmaat enzo, maar dat merken jullie dan wel.

Adinda zegt: Hallo!
En is hierbij weer actief op het wereldwijdeweb.

3 opmerkingen:

  1. Hallo!!
    Ehh, ik keek ook nog regelmatig op je log hoor, om iedere keer weer zwaar teleurgesteld te worden!
    Welkom terug!
    O, enneh...
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
    Ik hou van jou!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, she's back! Joepie. Dit was mijn warme vermaak op eenzame momenten in Middelburg, en nu weer. Blij dat we (ik) weer van je mogen genieten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey welcome back Dindin! ^^ Ik keek ook nog altijd trouw op je weblog. Nou, vol verwachting klopt het hart zullen wel maar zeggen. hihi. x

    BeantwoordenVerwijderen