zondag 13 mei 2007

Schrijven

Nu ik spectaculair ben teruggekeerd, moet ik ook wel wat gaan schrijven. Ik vind het zo moeilijk. En dat is raar, want het ging altijd gewoon vanzelf. Ik moet opnieuw leren schrijven, zo voelt het. Verwacht de komende tijd dus maar geen literaire hoogstandjes, dan wordt je ook niet teleurgesteld.

Ik weet niet goed wat ik met school moet doen. Ik volg nog steeds de opleiding Engels aan de HvA, maar ik word er niet veel vrolijker van. In ieder geval weet ik zeker dat ik (nu nog) niet les wil geven. Het probleem is een beetje, dat ik hxe9xe9l vxe9xe9l wil. En het moeilijke is daar iets uit te kiezen dat ik wxe9l langer dan een jaar wil doen, omdat ik het leuk vind. Dus nou ja, dat is wat mijn hoofd op het moment bezig houdt, terwijl ik probeer gemotiveerd te raken voor de eindtentamens van het jaar, in juni.

Dat was het wel weer voor vandaag. Meer krijg ik er echt niet uit.
Toedels!

2 opmerkingen:

  1. Hey! Welkom terug :) Ik vond Spiderman wel gaaf; spannend zoals de vorige films, met een diepe boodschap :p Wat vond jij ervan?

    Succes met je opleiding-stuff!

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toedels?
    eh ok;-)
    Enneh... sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen