dinsdag 10 juli 2007

koud!

Het regent!
Geen betere manier om te wennen aan het feit dat het opeens twintg graden koeler is. Ik zit op de bank met de laptop, en vind het toch wel hxe9xe9l fijn dat ik weer thuis ben. Thuis met een nieuwe bank, een nieuwe voordeur, en allemaal verhuistroep, maar vooral met mijn mamma pappa en broertjes.

Die Laatste-Lesbos-Log is er niet gekomen, er was nergens verbinding mogelijk gisteren. Het was gisteren, maar het lijkt al zo lang geleden!!! We hebben voor de laatste keer genoten in Petra van zon, zee, en erg lekker eten, waar we gratis wijn bij kregen. Met dikke zoenen (drie, heel Nederlands) van de eigenaar werd ons een goede vlucht gewenst, en liepen we voor het laatst dat hele eind naar het appartement terug.

Gek genoeg werden we genegeerd door Stratos, wat we niet erg vreselijk vonden, maar wel vreemd. We kregen wxe9l een refill van ons glas Ouzo (van het neefje, dat eigenlijk geen neefje is en gewoon Gabriel, en niet neefje-van-Stratos heet), net toen we het een night wilden callen. Maar  Stratos heeft zijn pleziertjes gehad, afgelopen zaterdag. Er was een Greek Night, met Griekse dansers en muziek. Er waren veel mensen, bijna alle mensen die in het appartementencomplex zaten hadden zich opgegeven. 

Vriendin A. is getrouwd met Christos, een vriend van Stratos, of heeft in ieder geval de weddingdance gedanst met hem. Ik heb gedaan wat ik niet verwacht had te gaan doen: op de bar gedanst met diezelfde Christos. Gabriel nam die plaats van hem over, dus ik heb gedanst met neefje (dat geen neefje is, etc.). Stratos nam miljoenen foto's waar gek genoeg geen Christos of Gabriel op te zien was.

Hoe fijn ik het ook vind om weer thuis te zijn, ik mis de warmte, de sfeer, de Grieken, het geweldig fijne eiland nu al. Als ik morgen terug kon zou ik dat doen. Maar nu ga ik genieten van het thuiszijn, van mijn broertjes, van de altijdwarmedouche, van mijn opeenshelezachtebed. Ik ben moe, en heb honger, maar mxe1n wat ben ik een.. bevoorrecht mens, dat ik zo gelukkig kan zijn, en ben. Ik ben gelukkig nu. En misschien voel ik dat straks niet meer, of morgen, of volgende week als ik weer moet werken, maar voor nu is het genoeg. En straks, als ik weer eens ongelukkig ben, weet ik dat ik ook momenten zal hebben als deze. En dat is ontzettend fijn.

Liefs, Adinda

6 opmerkingen:

  1. Koud! Ik heb het koud! En regen en wind en onweer en hagel. Dat kan toch niet.
    Als ik niet zo ontzettend moe was (gek he, na al dat niets doen) en ook zo'n honger had (alsof ik ehh twee weken niet gegeten heb) dan zou ik zo weer teruggaan.
    Een nieuwe bank, dat is fijn! En ook zo genoten van de warme douche? Sjongejonge, wat heerlijk.
    Nou, een hoop gelul (ik ben "kapot"), maar goed. Enjoy the family and see you soon again.
    X!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je bent er weer, heelhuids, met zoveel nieuwe ervaringen kun je weer een beetje sterker verder. Knuffel, oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, en dan is ze trug, gaat ze meteen weer pleite! ;-)
    Vanmiddag opeens foesj, naar rotjeknor.
    Maar goed, moeders moest ff dimmen, t meiske ging met neppappa naar Harry Potter. Dus.
    Maar neppappa bracht dr weer veilig thuis, dus ik klaag niet:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Adinda,
    Ik ben blij dat je weer terug bent uit het zon overgoten Lesbos, want het was zo moeilijk om met je moeder om te gaan de laatste dagen ;-). Ze heeft je enorm gemist en dat hebben wij collega's tot in den treuren moeten aanhoren.
    Ik vind het super dat je er lekker even tussenuit gegaan bent met Arlet, na alle hectiek van de verhuizing en na een jaar van opleiding waar je niet al te happy mee was.Geniet dus nog even van je vrije dagen. Groetjes,
    Annelies
    Ik zie je waarschijnlijk snel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, om zo gelukkig te zijn. Geniet er maar van.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil een logje over shhhhhhh it happens! Want ik ben en blijf benieuhieuwd...
    En over slagen, want dat ga je morgen toch doen?? X!

    BeantwoordenVerwijderen