dinsdag 3 juli 2007

Lesbos avonturenlog

De titel is veelbelovender dan het was, maar je moet de mensen ergens mee lokken, niet?

Sinds de vorige keer dat ik logde is er eigenlijk niet eens zo heel veel gebeurt. We worden geplaagd door muggen, en worden vaak wakker door een krekel, waarvan we ZEKER WETEN dat hij onder het bed zit, en minstens een meter groot is. We zouden hem kunnen vangen, maar ehh. ja. Dat zou eventueel heel misschien wel kunnen. Maar ehm, liever niet. We zouden het Stratos kunnen vragen, die is in ieder geval heel goed in kikkers vangen met een netje (je lacht je rot) maar hij wil liever om 1 uur 's nachts met ons naar Molyvos. Als hij tien jaar jonger, en niet de eigenaar was geweest, hadden we het misschien overwogen.

Gister toen we bij de pool zaten vroeg hij of we seks op het strand wilden, waar we natuurlijk geen nee tegen zeiden. Hij vroeg of we 's avonds terug zouden komen, om hem gezelschap te houden en misschien nog wat van die seks, dus nadat we heeeel goedkoop in een enorm restaurant (waar niemand zat, maar het eten echt hxe9xe9l lekker was) gegeten hadden, gingen wij op de poolbar af. Na twee stappen hoorden we mannen lachen, en besloten we dat Styratos genoeg company had. Terwijl we terugliepen zagen we twee Nederlandse vrouwen met elkaar voorzichtig naar de poolbar lopen, en besloten: als zij gaan, gaan wij ook. Het bleek dat dat zij hetzelfde dachten, en met z'n viertjes gingen we dapper op Stratos af.

Deze keer was de seks niet gratis, maar we hebben wel erg gelachen, met de twee vrouwen (dinges en dinges) en Stratos. We kwamen erachter dat hij meer Nederlands verstaat dan we denken, dus voortaan noemen we Stratos Pipo, om geen argwaan te wekken. Om half xe9xe9n gingen dinges en dinges naar bed, en toen ook wij opstonden zei hij: Yes, and now we go to Molyvos. Wij: Nooo we go to bed, can we have the bill? Hij probeerde nog tijd te rekken met het teruggeven van het wisselgeld, dat tergend langzaam ging, maar wij waren niet op ons achterhoofd gevallen, dat begrijpen jullie lieve lezers.

O ja, wat ik vorige keer HELEMAAL vergeten was te vertellen, en wat toch echt wel heel fijn is, is dat we van twee vrouwen die nu weg zijn een hele lading spullen hebben gekregen, waaronder horren. Het waren vast engelen, die vrouwen, dat ze dat deden. Sindsdien hebben we veel minder last van muggen (of zou dat door het antimuggenspul komen dat we ook van ze kregen?). Hoe dan ook we danken Irene, en Ablablaiets (sorry, onleesbaar :() voor de rosxe9, de boeken, de horren, het antimuggenspul, het antizonnebrandspul, de nachtcreme, de jam en hagelslag, de crackers en de melk.

Verder geniet ik nog steeds met volle teugen, van de zon, de koele wind die af en toe verlichting brengt, de lieve Grieken die me heel goed Grieks vinden spreken, met mijn tolocherjasmo parakalo. Elke zonsondergang is net een schilderij, en het eten is altijd lekker.

Ik mis jullie wel, mensen thuis. Vind het raar, zonder mijn "kleine" broertjes. Gelukkig zie ik jullie allemaal volgende week weer.

Kusje en dikke knuffel voor jullie allen, en tot snel weer! Sachapo polie.

Adinda

8 opmerkingen:

  1. ehhhhh meisje meisje doe je het wel veilig? en NOOIT er voor betalen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke vakantie meiden! ik begin nu toch wel soort van een beetje jaloers te worden. Ik wou dat er een krekel onder MIJN bed zat! :-P
    Fijn dat jullie die horren hebben, scheelt sowieso, en er kunnen geen krekels van een meter doorheen...
    Ja, volgende week ben je weer in dit kikkerlandje, dus geniet nog maar lekker verder!!!

    Dikke kus en knuffel, Mamma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zooi avonturen toch. En krekels, ja, cicaden, vraag maar eens aan je moeder, op Curacao waren die ook ERG luidruchtig en maar zo'n 4 cm groot(klein). Geniet maar, allebei, hier regent het veel!!!!kus en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jamaarjamaar!! Je moet wel snachts naar molyvos want dat is THE PLACE TO BE!!!
    :-))
    en verder vertrouw ik gratis dingen niet (ik ben geen hollander??) en dus gratis seks al helemaal niet. Dus.. :P
    Enjoy!! (doe je al, maagoeddddd)
    love & peace & flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. trouwens, gratis of niet, ik vertrouw dat sowieso nie natuurlijk he.
    Doe maar voorzichtigjes :-) grieken - nou ja dat zijn toch weer grieken niewaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ferfelende Friendje4 juli 2007 om 02:35

    Hey Meiden!

    Zo te lezen hebben jullie een fantastische vakantie... gratis sex??? nooit doen... is namelijk nooit gratis... maar betalen voor sex??? Da's ook niet goed... het is ook nooit goed!!!! genieten van het nacht leven daarin tegen wel!!!!!

    Hey en gooi 1 van die koffers helemaal leeg... laten jullie de inhoud (engeltjes die jullie zijn) achter voor andere dingetje en dingetjes... en kun je die lege koffer vullen met die 1 meter grote krekels... en straks onder het Bed van Monica plaatsen... is zij ook weer tevreden... alhoewel het de vraag is of er in haar slaap kamer genoeg lucht is voor een paar meter grote krekels... misschien dan toch maar die met netje gevangen kikkers... Is Pipo ook weer ff bezig hoe hij jullie niet te verleiden tot gratis of betaalde sex...

    Maar van mij krijgen jullie een dikke knuffel en zoen... onbetaald, maar desalniettemin het resultaat van oprechte en diepgaande emotionele inversteringen...
    Okay.... nu ben ik echt een moraal ridder... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey gorgeous ladies!

    Wat leuk zo'n vakantielog. Maar goed dat Monica mij dat verklapte! Ik moet lachen om je verhaal en wat super dat je aan het genieten bent. Geniet nog meer. Want hier is het niet veel. Vooral regen en vervelende mensen op werk en slaaptekort, o nee, dat is vooral bij mij! HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEL LIEFS! Tante San.D.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En Tante Saar is ook on a roll...hahahhaha, die 1 meter grote krekel meenemen om onder Monica's bed te leggen... O en neem voor mij een zonsondergang mee! En Tzatziki en Griekse joghurt met hunny! Dikke zoenen.

    BeantwoordenVerwijderen