donderdag 5 juni 2008

George Clooney (of: Hoe Adinda 'I'm your man' in haar hoofd kreeg)

We huurden de film Michael Clayton. Omdat ik daarover had gehoord en er wel nieuwsgierig naar was.
En omdat George Clooney er in speelt en ik George Clooney wel leuk vind.
De film begon met de titel (wat een verrassing!) en sfeerbeelden, waarna we onder begeleiding van een voice-over ergens in een kantoor belandden. Na een minuut of vijf waarin duidelijk werd dat het voor ons niet duidelijk was wat er gaande was, kwam ik met de volstrekt begrijpelijke vraag:

Okee, alles leuk en aardig, maar wxe1xe1r blijft George Micheal?

Ehhh, zei A. In Engeland?

Onze avond was top. Maar niet dankzij de film met George Michael Clayton Clooney. Pff, die ene.
(Serieus, ik vond het niet zo'n geweldige film. Dus.)

1 opmerking:

  1. "of:..." Hahaha, helemaal leuk! Raaare film, maar Just Friends is echt echt echt 10x erger.
    Zal ik nog even zeggen dat toen ik jou 'uitzwaaide', er een kikker de gang in sprong en dat was dan weer minder leuk. Verder idd een topavond ;) XX

    BeantwoordenVerwijderen