woensdag 15 juni 2011

Houder van deze kaart..

Vanmiddag ontving ik voor het eerst het ledenblad van de PDSB, Prikkelbare Darm Syndroom Belangenvereniging. Dat blad interesseerde me verder niet zo, lidmaatschap van de PDSB geeft me echter een hoop mogelijkheden! Ik kan diëtisten raadplegen, meepraten op de fora en heb toegang tot verschillende artikelen mbt PDS. Maar waar ik nog het meest blij mee ben is dit:




Nooit meer alles laten vallen in een winkel, om de dichtstbijzijnde openbare toilet te zoeken. Nooit meer wachten in de rij voor de toiletten als ik niet kán wachten. Ik word er bijna emotioneel van. Bijna.

Dit pasje niet nodig hebben zou namelijk helemáál tof zijn.

1 opmerking:

  1. veel geluk op en met je nieuwe plek:-) Ik kom veel langs! Ennehhh ik hoop dat je je kaart weinig nodig hebt! XXM

    BeantwoordenVerwijderen