dinsdag 14 juni 2011

Toch verhuisd

Na vele jaren dindin ben ik dan toch verhuisd. Ik was al een hele tijd niet echt meer tevreden over webstreepjelog, maar ook niet meer met de titel van mijn online dagboek. Vroeger was dindin mijn bijnaam, een koosnaampje van mijn ouders dat liefdevol werd overgenomen door mijn peetouders en sommige van mijn vrienden. Maar ik voel me al jaren geen dindin meer, en ik word nog slechts sporadisch zo genoemd.

Een naam voor mijn nieuwe log bedenken vond ik vreselijk moeilijk, dat was dan ook lang de grootste drempel, naast mijn vertrouwde plekje verlaten. Het is geworden Just My Ride. Ik kwam op het idee door het nummer van Jem, Just A Ride. Het gaat over dat wat het leven je ook brengt, leven doe je toch wel, dus je kunt er maar beter van genieten. Dat wil ik meer doen, genieten. Ik laat me meevoeren door de achtbaan die het leven heet. Ik wil zoveel ik kan genieten van mijn Ride.



Het is nog even uitzoeken hoe ik mijn oude logjes het beste hier kan krijgen, volgens mij kan dat echt alleen door logje voor logje in te voeren. Volgens webstreepjelog heb ik er 401 geschreven dus dan ben ik wel even bezig. Ik ben nu al blijer met wat Blogspot kan dan ik ooit op mijn oude log was, dus dat zit alvast goed!

3 opmerkingen:

  1. Welkom bij blogspot ;). De layout ziet er mooi uit! And I just LOVE THE NAME! Hoop dat ik nog heel wat blogjes van je mag lezen :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dankje! De lay-out gaat nog wel veranderen als ik daar een keer energie voor heb, dit is gewoon een standaard achtergrond :). Ben ook trots op de naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gonna enjoy your ride too. Veel schrijfplezier op deze nieuwe plek. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen