woensdag 24 augustus 2011

Wc-woensdag

Tijd voor wc nummer 2!


Een wc waar ik stiekem toch ook veel tijd op doorbreng: de wc op mijn stage. Vaak als ik klaar ben met mijn stagedag denk ik: nog even snel naar de wc. Dan kies ik uit het rijtje toiletten in de damestoiletruimte (hoe nóem je dat?) de meest linkse die vrij is. Net zoals dat ik in de bus altijd op dezelfde plek ga zitten. Nou ja. Ik ben dan ook een beetje vreemd. 

Hoe dan ook! Dit is een fijne wc. Hij heeft een verhoginkje en spoelt flink hard door. Dat laatste is echter ook meteen een nadeel, soms spoelt 'ie zo hard dat er druppels over de rand vliegen, en dat is dan weer erg smerig. Vind ik. Bovendien zijn er mensen die nooit hebben geleerd dat als je een grote boodschap doet er dan soms sporen achterblijven. Daar is een toiletborstel voor bedoeld, lieve lui. Als 'ie vies is maak ik hem altijd schoon, voor ik ga zitten. Tja. Nou ja. Ik ben heel blij met een toiletbrilreiniger trouwens, die je rechtsboven ziet hangen. Alleen is deze altijd leeg.

Deze wc wordt eigenlijk steeds minder fijn, als ik het allemaal zo opnoem. Hmm.

Nou ja. Ik zit er altijd op mijn gemak en zou graag zo'n wc thuis willen hebben. En dan altijd schoon achterlaten. Dus dat. En nou ben ik moe en vind ik het tijd voor bed.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik zat er op te wachten! ;)
    Goed om te lezen en nee je bent niet raar als je je gewoontes hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke serie :D
    ennuhh ik snap je problemen met de wc ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè verdorie m'n reactie verdwijnt steeds. Enfin. Ik las je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen