donderdag 6 oktober 2011

Wc-woensdag #4

Ik ben dus niet zo goed in die wc-woensdag, dat is duidelijk. Maar goed, ik ging op vakantie en nam mee.. mijn telefoon+camera. Speciaal voor iedereen die wel eens vliegt, een beoordeling van een Schiphol-toilet.


Zoals u misschien ziet heeft de wc geen spoelknop. Dat vind ik gunstig, want spoelknoppen zijn SMERIG. Vooral in openbare toiletten. Naast de spoelsensor(?) hangt ook nog een toiletbrilreiniger. I likes that. De wc is wel een "plons"pot, dat is dan weer jammer. Maar vriendin L en ik bedachten verschillende theorieën daar over, die ik bevestigd zag op Google. 

Voordelen van een "plons"pot:
Drol is soms zwaar genoeg om meteen in de hals te glijden en dus te verdwijnen.
Drol stinkt minder wanneer hij in het water ligt.
Pot wordt minder vies.

Toch vind ik het voordeel van een "verhoginkje" voor drie tellen. GEEN PLONS!

Maar goed. Het is dus prima vertoeven op de Schiphol-toiletten. Bovendien waren de wc's erg schoon, ondanks de duizenden mensen op Schiphol elke dag. Een aanrader mensen. (Fijner dan een vliegtuigtoilet, met enge geluiden en turbulentie en mensen die voor je deur staan te wachten.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten