woensdag 12 oktober 2011

Wc-woensdag #5

Kijk mij eens braaf op tijd zijn met wc nummer 5!

Samen met lief R. was ik laatst in de IKEA in Amersfoort. Ik hou van IKEA.We hebben banken, kastjes, laatjes, bedden en keukens getest en zijn uiteindelijk thuisgekomen met twee pannen en twee planten. Maar het is leuk om te merken dat we wel ongeveer dezelfde smaak hebben, qua spullen en kleuren. Ik verheug me op de dag dat we een nieuw huis hebben en daadwerkelijk banken en keukens kunnen gaan uitzoeken!

Anyhow, nu over wat echt belangrijk is.. De IKEA wc!


Wat een fijne wc mensen! Op het eerste gezicht is dit een "plons"pot, maar... Hij plonst dus niet! Stiekem is het gat best klein waardoor er aan de voorkant een soort plateautje zit. Hier landt de drol netjes, en rolt dan het gat in. Ik wil ook zo'n wc! For obvious reasons. Want: geen plons, maar ook meteen de drol in het water, dus minder stank!

Volgende keer bij IKEA dus ook maar even de verkoopbare wc's bekijken.

3 opmerkingen:

  1. En netjes schoon ook, zo te zien (en bij mijn "eigen" IKEA)! :D (ook niet onbelangrijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D Ziet er goed uit! En ja, geen "plons" is zeker een voordeel. ^^ Fijn om niet meteen een natte bips te hebben hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, leuk onderwerp. Tja, dat plonsen kan wel eens vervelend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen