maandag 15 oktober 2012

Thailand

Het ticket is geboekt en ik adem al wat relaxter. Van 30 december tot 11 februari ben ik in Thailand. Gelukkig ben ik daar niet helemaal allenig. Mijn lief, R. heeft van 23 december t/m 28 januari een werkklus in Bangkok. Mijn droom om in mijn eentje een maand door Thailand te trekken sloot daar mooi op aan. Als hij klaar is met werken en ik met reizen, houden we lekker nog even samen vakantie.

Er is een kans dat de klus niet doorgaat en ik daar wel in mijn eentje ben. Er is een kans dat de klus wél doorgaat maar het ticket niet verzet kan worden naar 11 februari. Ik heb mezelf de opdracht gegeven om niet te denken aan wat R. gaat doen, feit is dat ik naar Thailand ga.

Vandaag kocht ik een backpack.
En het voelde bijna echt.

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooi vooruitzicht! Hou je wel een reisblogje bij zodat wij kunnen meegenieten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer! Je gaat supergenieten daar. Wedden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond Doe Maar fantastisch. We stonden in het voorste vak, daar was plek zat. Dus jouw vent doet het geluid. Moet hij daarvoor ook zo vaak naar het buitenland? Wat een coole baan, maar ook wel veeleisend natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zaterdag geweest, ik vond het ook erg leuk! We zaten in de eerste ring (want zo lang kan ik niet staan) maar ook vanaf daar was het goed te zien en te horen! En hij is geluidstechnicus, voornamelijk voor televisie maar ook voor inderdaad concerten en dvd-registraties, over de hele wereld. Ik vind zijn baan ook ontzettend cool en hij geniet er ook erg van! Afgelopen zaterdag konden we tijdens het concert even knuffelen en ik stond dan ook helemaal trots naast hem ;).

      Verwijderen