vrijdag 26 oktober 2012

Waar is dat feestje?

Morgen vier ik dat ik afgestudeerd ben. Als ik wil hoef ik dus NOOIT MEER naar school. Bovendien had ik nooit gedacht dat ik ooit zo hard voor school zou moeten werken als ik de afgelopen drie jaar heb gedaan, omdat mijn lijf véél zwakker was dan ik ooit had gedacht. Maar mijn hoofd bleek sterker. Dus genoeg reden voor een feest! Dankzij de feestcommissie (bestaande uit mijzelf, mijn moeder en mijn peetoom) staat het balkon vol en puilen de kasten uit.

Al die gekochte spullen naar mijn huis vervoeren was een avontuur op zich:


Nu ben ik moe en lig ik op de bank met een deken en thee, zodat ik morgen mijn feestje mee kan vieren!

4 opmerkingen:

  1. Voor morgen ongelooflijk veel plezier! Geniet ervan.
    HOe vond je Doe Maar trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met je feestje; je hebt het verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje laat, maar ik hoop dat je feestje er één was om leuk op terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen