woensdag 5 juni 2013

Lekker

Gisteren heb ik voor het eerst in ikweetniethoelang een dag geen pijnstillers nodig gehad. Ik had wel pijn, maar ik kon redelijk gewoon functioneren, en ik heb zelfs kunnen slapen afgelopen nacht! Ik vermoed dat de osteopaat waar ik maandag was hier aan heeft bijgedragen, een andere reden kan ik niet bedenken en hij heeft sowieso wonderen verricht met mijn buik het afgelopen anderhalf jaar. Hoe dan ook, geen pillen gister, was dat even een cadeautje! Ik voelde me even zo sterk dat ik vandaag zelfs weer eens een uurtje in de sportschool ben geweest (daarna had ik wel een pil nodig trouwens, maar dat viel te verwachten). Daarna heb ik in de zon op het balkon gelegen en mán wat was ik toe aan licht en warmte! Toen ik daarnet het weerbericht bekeek en zag dat het de komende week niet heel erg anders wordt was vandaag helemáál goed. Wat lekker, dit soort dagen!!

(Dat maakt het feit dat ik niet meer van de bank af kan komen en het ijskoud heb zelfs overkomelijk!)

3 opmerkingen:

  1. Geniet van de pijnvrije dag(en)én van het weer. Ik hoop voor jou dat er nog veel van mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat iedereen toe is aan zon en lekker warm weer. Lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen