maandag 3 mei 2004

Going to get out of here!

Jaja! EINDELIJK.

We gaan verhuizen. We zijn aan het verhuizen. Naar een huis dat twee straten verderop staat. Ik blijf dus dichtbij de plek waar ik opgroeide, fijn, geweldig, leuk. Van te voren had ik al verwacht geen meivakantie te kunnen hebben, dat had ik goed. Maar ik had niet verwacht er zo veel lol in te hebben!

En dat meen ik. Ik ben elke dag in "het huis". Ik heb ontzettend veel hulp gehad van Pietje en Letje en Lautje en Tienertje waardoor ik vandaag waarschijnlijk de laatste hand aan mijn kamer kan leggen. Bedankt! Ik heb geen vakantie nee. Maar ik krijg er veel voor terug!

Coming soon: Pictures!!!

Oehhh I'm into English lately! Beware!:P

7 opmerkingen:

  1. En je wordt een zeer bekwame klusjesvrouw!
    Mooi meegenomen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey wat leuk! Ik zou ook wel willen verhuizen :?... Nieuwe kamers, helemaal naareigen hand ingerich= Leuk!!

    Ben benieuwd naar je foto's :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hulde en victorie! Ik ben klaar voor vandaag *rondedansje*.

    Ben 18 btw :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb t al gesien.. t is/wordt GREAT!:D Mede dankzij mij geweldige plinten schuur/verf kunsten 8);)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja jij krijgt een mooi huisje! En wanneer je nog hulp nodig hebt... ach daar heb je buren voor (als ze thuis zijn tenminste ;) ) Ik vind het leuk om te doen. -x- Letje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het huis al af, of kan ik nog helpen :P? Egt supercool adin! Nog dichter bij mij in de buurt :P !

    JeeJ *Feestje 8)*

    HvJ & xxx

    BeantwoordenVerwijderen