maandag 16 mei 2005

---

Sorry voor mijn schandalig lange afwezigheid-zonder-vooraf-opgegeven-reden.
Ik heb een goede reden.

Op vier mei is mijn 26-jarige oom Andreas overleden na meerdere hersenbloedingen.
Zomaar.

Echt waar.
Ik geloof het ook niet.
En toch.

Toch hebben mensen afscheid van hem kunnen nemen op mijn verjaardag, 9 mei.
Toch heb ik een stuk voor hem geschreven om voor te lezen op zijn begrafenis, 10 mei.
Toch voelt het alsof er een gat in me zit dat nooit meer gevuld kan worden.

Toch is mijn broem (veel meer broer dan oom)
niet aanwezig als de rest van de familie dat wel is.

Mijn hoofd is leeg, mijn lijf is leeg.

13 opmerkingen:

  1. monica lemmens17 mei 2005 om 00:50

    en hij was (is?) zxf3xf3xf3 trots op je!!!
    Hij was echt stapelgek op je, al vanaf voor je geboorte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel sterkte Adinda, en alle respect voor je afwezigheid. Hxe9xe9l erg veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah gatsie, heeeeeeeeeeel veel sterkte! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor het succes-wensen =D
    jij nogmaals heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gecondoloeerd en sterkte *knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, Adinda.. wat vreselijk!!!! Echt heel erg veel sterkte, je komt er weer bovenop al lijkt dat nu even niet zo...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte..
    Mijn moeder vindt het ook heel erg naar.
    *kusje-knuffeltje!* :(
    :( :( :( :( :( :( :( :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. daarom heb ik ook die mooie kaart gemaakt met een tekening van Ramiro, jij, Monica, Adjuno, Chris, ik, Youri en Lisa. En ook een begrafeniskist. Daarin zit Andreas. Je moet maar aan dit versje denken:
    Roosjes verwelken,
    Scheepjes vergaan.
    Maar onze liefde,
    Blijft altijd bestaan..
    ;) XXX, Ronny

    BeantwoordenVerwijderen