donderdag 26 mei 2005

Examenrooster

Voor mensen die het willen weten en misschien zelf tijd zouden willen nemen om aan me te denken, hier de examens die nog moeten gaan komen:

Vanmiddag, 13.30 - 16.30
Biologie

Morgenochtend, 09.00 - 11.30
Frans

Maandag, 13.30 - 16.30
Nederlands

Dinsdag, 13.30 - 16.30
Engels

Woensdag vrij.

Donderdag, 13.30 - 16.30
Wiskunde

Pff. Maar! Nog xe9xe9n week en dan ben ik klaar voor dit jaar.
(Als ik slaag dus, anders nog herkansingen.. )
Ik zie het meest op tegen biologie en wiskunde.
Maar het komt vast wel goed.
Hoop ik, wil ik.
Denk ik niet.

Ach ja. Oja, geschiedenis is een beetje twijfelachtig doordat er een vraag niet klopte dus de normering wordt veranderd.. xf3f ik haal het net, xf3f ik haal het net niet..

Wat maakt het uit. Volgend jaar weer een kans .

10 opmerkingen:

  1. Ik heb aan je gedacht terwijl ik wiskunde gigaannntisch verknalde. Ik ben ongesteld geworden vandaag, echt verrot, heb ik weer.
    Maar k hoop dat je bio goed gemaakt heb, wel goed leren voor frans morgen hea. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je slaagt!!
    je bxe9nt al geslaagt!!!
    je bent SUPERRRRRRRRRRRR

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht aan jee! En morgen weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bonjour ma belle copine Adinda. A ce moment je pense a toi! Toi toi toi. Que'est ce que c'est en francais? A bientot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. had jij havo geschiedenis? welke vraag klopte er dan niet? ik heb hem namelijk ook gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen