zaterdag 13 augustus 2005

---

Ik weet het allemaal niet meer.

12 opmerkingen:

  1. Toch maar even reageren. Ik wens je ook veel sterkte en ik beloof je, we spreken nog een keer af zodat je weer eventjes het niet hoeft te weten. Doen we samen wat waarbij je gedachten even wat afgeleid worden. Tot spreeks en dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens je alle goeds toe, want dat heb je nu ondertussen wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom op, neem ff rust. Alles laten wat het is. Is misschien ook wel eens goed !

    Sterkte !

    Liefs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. licht, kracht en liefde!!! :)

    knuff ,
    silverlady

    BeantwoordenVerwijderen
  5. neem de tijd om het even op een rijtje te zetten joh. succes en sterkte. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. welcome to the club lieve Adinda.
    *knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Probeer er uit te komenn.. Veel sterkte, meis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve meid, wat weet je allemaal niet meer..vandaag scheen de zon...probeer daar maar van te genieten...dan komt het wel weer goed.
    heel veel liefs Ri@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik weet niet wat er is meis, maar las je gedichtje op thema gedichten.en zodoende kwam ik hier.

    ik wens je veel sterkte :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe wat je denkt dat je moet doen. Uiteindelijk (al duurt het nog zo lang) komt alles wel weer op zijn pootjes terrecht. Sterkte :)

    BeantwoordenVerwijderen