donderdag 4 augustus 2005

De vierde

Vandaag is een rare dag.
De vierde.
Drie maanden geleden zaten we in het ziekenhuis te wachten op een officiele dood.
Hersendood was al geconstateerd, wachten moesten we tot er geen enkele hersenactiviteit meer was.
Vandaag is een rare dag.

Er is zoveel gebeurd in die drie maanden.
Er is zoveel verdriet om me heen.
Het doet me pijn als ik te veel nadenk.
Iets boven mijn buik.
Dus denk ik niet te veel na.

Vandaag staan we allemaal even stil.
Ik laat het bij dat het een rare dag is vandaag.

5 opmerkingen:

  1. Lieve Adinda, ik wens jou en degene uit je familie die het nodig hebben heel erg veel strekte toe! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja denken...
    bij mij gaat er een deurtje in mn hoofd dicht als mn maag gaat krampen...

    tijd is een raar iets..

    Niet stil staan hoor meissie!! de toekomst is al begonnen, we moeten mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo zullen er misschien nog veel rare dagen volgen, blijf stralen voor de mensen om je heen die jou nodig hebben en wie jij nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen