dinsdag 27 september 2005

Dinsdag

Het weer buiten is een spiegel van mijn binnenste. Het miezert en de lucht is grauw. Dat is niet erg. Als ik rustig aan doe wordt ik niet heel nat, en echt koud is het ook niet. Maar zeggen dat de zon schijnt doe ik niet, of lieg ik.

School is ook voor mij weer begonnen. Het VWO valt me nu nog mee, moet ik zeggen. Ik heb mijn 'groep' alleen niet meer. De klas is verdeeld in kleine groepjes, en je komt er alleen in als je iemand kent. Dus zit ik alleen. Maar dat is goed. Ik ben niet in de stemming om moeite te doen voor iets, en al helemaal niet voor vriendschap. Die moet er gewoon zijn, toch? En die is er, maar niet op school.

Een kleine update van mijn kant.

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat de school niet je hele dag opslokt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. `Rot dat op school minder gaat qua 'vrienden'. Knap dat je VWO kunt !!
    Ik hoop dat je 'n beetje tussen de groep komt, niet dat je heexe9l close moet worden ofzo, maar dat je toch wel daar met 'plezier' bent.
    Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klasgenoten zijn er vaak voor om een beetje mee te lullen, en je te vermaken in de les. Vriendinnen (buiten school) zijn veel belangrijker! Zolang je maar goed in je vel zit, ist goed : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, dan kun je tenminste opletten in de les en heb je al je hw af zodat je met je vriendinnen buiten school wat kunt gaan doen : ) Bekijk het van de positieve kant!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kun je het wel een beetje vinden met ze? Ze zijn er om de lessen mee te volgen en om een beetje mee te lullen (zoals Dido ook zegt hehe) Echte vriendinnen zijn natuurlijk veel belangrijker en of die nu niet bij je in de klas zitten, dat maakt niet uit (hxe8 Dido ;P). Die zonnestralen komen vanzelf wel weer. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach misschien komt die vriendschap nog wel. die stomme groepen ook altijd..

    BeantwoordenVerwijderen