zondag 4 september 2005

Frankrijk

Een kleine impressie.



De ezels die ons gezelschap hielden op de camping in Cherreuix, in Bretagne. Poncho en Ponpon.


De zonsondergang bij hetzelfde stadje. Bij de zee, die drie kwartier lopen bij het begin van het strand vandaan was.


Het uitzicht op het strand bij de camping van Omaha Beach in Normandie. Ja, dat van D-Day. De zon scheen, maar op de foto ziet het er maar donker uit.


De strandwandeling die een steenwandeling werd. Op de achtergrond zie je een pier, daar kwamen we vandaan. We liepen naar de rots op de vorige foto...


...die ontzettend ver en hoog bleek te zijn. Rechts onder staat mijn lieftallige broer. Dat stipje ja. Ik heb er maar een cirkeltje omheen gezet.


De zonsopgang. Need I say more?

Het was geweldig.

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's en wat fijn dat je er zulke goede herinneringen bij schrijft. Iets om vaak naar terug te kijken en te verlangen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waowww
    mooie foto's dindin! Lekker dat je het goed hebt gehad.
    Volgend jaar gewoon weer 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie foto's . Leuk dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben blij om te zien dat je genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, Adin. Ik blijf altijd versteld staan van luchten en zonsopgangen en -ondergangen...de beste tijd om even diep adem te halen. Je foto's doen me ook een beetje aan Jersey denken. Tis natuurlijk vlak in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Exe9y,

    Mooie foto's !
    Ben blij dat je het fijn gehad hebt !
    Liefs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er ook heeeerlijk uit :)
    Mooie foto's! heb je al reactie gekregen op de foto's die je ingestuurd had? (miss heb je daar al eerder wat over gezegd, daar heb ik dan overheen gelezen of is me ontglipt (A).. :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er lekker uuiitt! :D
    Ik ben idd ook wel benieuwd naar die fotowedstrijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt allemaal :)

    @Puck en Daniek: Er kunnen foto's worden ingezonden tot half september. Dan wordt er beoordeeld, dus het kan nog een tijd duren voor ik wat hoor. Bedankt voor de belangstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's zeg ! Ik wou dat ik daar was.
    Dank je voor je reactie op mijn gedichtje op de gedichtenweblog.
    Groetjes van Cara ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's. Geeft vast een goede impressie van je vakantie! Als die tenminste dus geweldig was ;)

    BeantwoordenVerwijderen