dinsdag 6 december 2005

Drukke decembermaand

De maand begon met de verjaardagen van twee broertjes. 1 december werd de xe9xe9n vijftien, 4 december werd de ander 5, en we vierden het 3 december van beide. Gisteren zijn we bezocht door Sinterklaas, en schandalig verwend. Vrijdag ga ik naar de Nederlandse musical Jesus Christ Superstar, nog als slagenvoormijnexamencadeautje. Zaterdag de hele dag op de twee jongste broertjes passen, zondag even rust. De week daarop naar de bioscoop, verjaardag van neef, en van Andreas dus dat wordt leuk, dan de kerstmarkt op school, het kerstgala, en kerst, vijf dagen later oud en nieuw, en dan is het al geen december meer. Tijd vliegt.

10 opmerkingen:

  1. Adinda
    als de tijd vliegt
    ben je gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! ik ben benieuwd of je de musical wat vind, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal!! =D En leuk dat je naar die musical gaat!!! En dan als het geen december meer is...ben ik jarig ;-) heb ook altijd zo'n vol programma in december en begin januari

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoor dat je gelukkig bent! ;)
    Maarehhh. drruk en toch ook wel leuk programma....
    en wauw vrijdag JCS!!!
    dat ik wel echt kicken!
    Maar ik verheug me er ook op dat december voorij is...
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfiew sja... tijd vliegt.
    ben ook zeer benieuwd wat je van JCS gaat vinden. heel veel plezier. ik hoop dat je ervan geniet.
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. druk hebben en het allemala leuk vinden is niet erg.
    hoop dat je het jaar met al je armen, tenen en benen doorkomt (ivm oud en nieuw.. pang).
    lieverd ik hou van je.
    daaagg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. time flies when you're having fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieverd, ik hoop dat je een HEEL FIJNE avond hebt, waar je nog heel lang energie uit kunt halen. Tot volgend jaar, of zo...Boeddha zei het al, niet gisteren, niet morgen ,maar NU is belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms is het ook wel lekker als het beetje drukker is, en de tijd vliegt. Maar als je na die tijd maar weer normaal adem kunt halen zonder weg te vallen. Ik wens je iig een fijne december maand toe !

    Liefs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen