zondag 16 april 2006

Ik ben Adinda

Ik word volgende maand achttien jaar. Ik ben gek op mijn familie en vrienden. Ik ben niet snel boos, maar als ik boos ben, is dat ook heftig. Ik houd van lezen, schrijven, films, fotograferen, zingen, acteren, musicals. Ik kan gelukkig worden van de geur die de lente heeft. Ik ga niet vaak uit, maar heb genoeg aan een avondje bioscoop, of uit eten gaan. Ik heb een lage weerstand. Ik ben snel moe. Als ik iets wil ga ik er voor. Ik heb dit jaar iets heftigs meegemaakt waardoor ik veranderd ben. Ik denk veel na. Mijn verdriet komt in golven. Mijn blijdschap ook. Mijn moeder is naast mamma een vriendin. Mijn vader is een echte pappa. Vaak laat ik mijn verstand voor mijn verlangens gaan, vaak ook niet. Ik geniet van kleine dingen, die stiekem heel groots zijn, zoals een knuffel of een hartelijke lach.
Dit ben ik.

Ik ben gisteren teleurgesteld door mijn oudste vriendin.
Ze werd achttien. We houden al ruim 17 jaar van elkaar.

Dan verwacht je toch dat ze me zou kennen.

9 opmerkingen:

  1. Leuk om je te leren kennen. :D Je bent zo te lezen een toffe meid. :D
    Wat vervelend van je vriendin. Helaas heb ik dat ook meegemaakt. Ik hoop dat je vriendin wel contact houdt en niet zoals met mij geen contact meer zoekt. Het is zo jammer als een jarenlange vriendschap zo eindigt.
    Ondanks alles wens ik je fijne paasdagen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. getverdegetver wat word ik daar boos van...
    Sterkte lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zei me nog niet zolang geleden dat je jezelf wel leuk vind zoals je nu bent, dat je zo gevormd bent het afgelopen jaar door wat er gebeurd is en hoe je je daarzelf doorheen aan het slepen bent.
    Ik vind je ook zo leuk en ik vind je knap en ik denk dat je met de zelfkennis waar je hier wat van laat zien heel wat aan kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas weten sommige mensen je niet te waarderen. Dat is zo stom. Probeer je er niet door te laten bexefnvloeden. Je verdient het niet : )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hou je van dichten?
    Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?
    Houd je van verrassingen en durf je het aan om je te laten inspireren door verschillende plaatjes?
    Dan is deze log wellicht iets voor jou!

    Ik hoop tot ziens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hxe8 dat is erg vervelend! Zoals ik je ken via weblog ben je zeker tof :) Ik weet niet wat er gebeurd is, maar sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meisje toch. wat rot voor je.. dat je er zo'n gevoel bij krijgt. het zal vast wel weer goedkomen toch =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "En Lisa houdt heeft veel van me!"

    Ben je vergeten te schrijven, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie naam heb je meid. Ga vooral zo door, je hebt een leuk weblog! Vind het een van de leukere weblogs om dagelijks te lezen..

    John
    www.carpet-resource.info
    www.curtainresource.info
    www.chimneyresource.info
    www.tableresource.info
    www.the-speaker-resource.info
    www.slipperresource.info
    www.sockresource.info
    www.pillowresource.info
    www.cutleryresource.info

    BeantwoordenVerwijderen