dinsdag 4 april 2006

Nou!

De pijn is dus nog steeds niet over.

Het is nu echter wel duidelijk dat het geen ontsteking is, omdat er geen ontsteking in mn bloed is gevonden. Toen werd geopperd dat het mijn maag was. Maar het maagdrankje hielp niet, dus nu zijn het mijn ribben, die ik overbelast (waarmee?) heb. (Ik heb vreselijke steken, over mijn hele ribbenkast, dus ook in mijn rug.)

Hoe dan ook. 11 mei ga ik naar een internist in het ziekenhuis.
Dat is niet alleen voor die steken.
Op mijn zesde ben ik twee keer geopereerd aan een A-typische microbacterixeble infectie (ofzo ). Ging allemaal goed. Maar! Sindsdien ben ik vaak ziek. En dan niet gewoon hoofdpijn of buikpijn, of keelpijn, (heel vervelend) maar dat allemaal, vaak nog gepaard met duizeligheid en/of koorts. Of iets anders. Hoe dan ook, ziek.

Nou ben ik niet een persoon die graag klaagt. Echt niet. Ik weet dat veel dingen veel leuker zijn als je er positief over denkt, en praat. Maar ik ben het allemaal behoorlijk zat. Ik ben zo ontzettend teleurgesteld in dat lichaam van me. Ik ben bijna achttien verdorie, niet 70. Is het mijn rugpijn niet, dan wel mijn heupen, mijn kuit, mijn enkel, mijn hoofd keel buik huid.

Maar wat ik zeg, ik ben niet iemand die graag klaagt. Liever niet. Ik voel me alleen een beetje alleen-ig.

9 opmerkingen:

  1. Hxe8 das vervelend zeg! Vooral omdat je dan niet precies weet wat het is. Ik hoop dat de internist je meer duidelijkheid kan geven. En ik zou zeggen: geef niet op & probeer positief te denken! (Is moelijk, en ontzettend standaard.. maar ja. Je kunt t niet vaak genoeg zeggen : )) Sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou! Klagen mag, maar wees niet te teleurgesteld in dat lijf van je, want ik hoop dat je er juist nog 70 jaar mee door mag. En ehh, dat alleen-ig... Als je je beter voelt, ik ben een deur verderop ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij mij mag je ook altijd klagen hoor! ik ben er altijd voor je!!!!
    maar dat wist je al
    dikke kus
    (je grote zus) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeikerrrrrrrd!;) Nee hoor lieverd, hardstikke kut allemaal. Hoop dat je van die internist wat wijzer wordt...

    Dikke kusss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hxe8 bah! Zoals Dido zegt, vooral vervelend omdat je niet precies weet wat het is! Dan weet je ook niet wat je er precies tegen kunt doen. Heel vervelend! Ik snap ook wel dat je het zat bent, klagen mag als je wilt. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag best af en toe klagen hoor, soms moet je even je ei kwijt, dat moet kunnen vind ik. ;)
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. blxe8h wat rottig zeg. Akelig als je in een lijf zit dat je in de steek laat :-(
    Enne - ik zie je wel weer als het weer wat beter met je gaat, dan kom je maar weer es zingen he!
    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen