donderdag 7 juni 2007

Ondertussen..

zijn we ontzettend hard aan het verhuizen! (Kandat? Ontzettend hard verhuizen? In ieder geval verhuizen we) En we werkenontzettend hard. Het is een groter huis, de tuin grenst aan een park, en alleswordt mooi. Vanzelf (Ha! Ik vermeld maar niet de pijnlijke handen. En polsen.En armen. Ehh, lijven. Ik zal ook het feit dat er nog geen dakisolatie isterwijl dat belooft was niet melden. Of de muur die ik er uit had gesloopt metvrienden, waarna bleek dat die beter had kunnen blijven staan waar die stond.Of de gestuukte muur die niet gestuukt maar behang bleek.) Alles is leuk enalles gaat goed. Maar ik zal blij zijn als het verhuizen voorbij is en we eralleen nog maar hoeven wxf3nen.

Ik heb wel ontzettende pret (is dat geen leukwoord?) met vriendin A, die al zomervakantie heeft en eigenlijk net zo vaak als ik int huis te vinden is.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten