vrijdag 8 juni 2007

We want jeWelste..

Nou na al die depressieve berichten van deze kant vind ik dat dat maar eens over moet zijn. Dus nu een Leuk Bericht. Na het vorige optreden van jeWeslte in Wassenaar, 5 mei, hebben we (vriendin A., vriend S., pappa C., en ik) nog heel lang met Martin (vanderStarre,wiekenthemniet) staan praten. Ik was al verbijsterd toen hij mijn naam nog bleek te kennen, dus je kunt je voorstellen dat ik na twintig minuten met hem praten een beetje van de wereld was. Maar niet zxf3 van de wereld dat ik niet meer wist wat hij had gezegd. Hij had gezegd dat hij zou proberen vriendin A. en mij op de gastenlijst van hun volgende optreden te krijgen.

Na twee weken begon ik me toch een beetje zorgen te maken. Wist hxedj nog wel dat hij dat gezegd had? Hoe zou hij het laten weten als het was gelukt, of niet? (Hij wist gek genoeg wel dat ik zijn vriendje op hyves was (his words, not mine ;)), maar misschien was hij dat ook vergeten. Wie weet hoe lang zijn avond daarna nog was?!)

In overleg met vriendin A. besloot ik te mailen. Via Hyves. Moeilijk, wat zet je in zo'n mail? Toen we dat eenmaal besloten hadden en het bericht verzonden hadden, begon het ondraaglijke wachten. Na een week, vijf dagen voor Het Optreden, kregen we antwoord. Of twee namen op de gastenlijst voldoende was, en welke namen dat dan moesten zijn. Ik mailde terug dat we met tante San zouden komen, maar dat we daar dan wel een kaartje voor zouden kopen.. Onze plaatsen waren verzekerd!

wordt vervolgd..

4 opmerkingen:

  1. jaa.. OOOOOOOH! en morgen ga je alweer!
    you martin-addict.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en het aller leukste is....






    dat ik mee ga! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaa.. OOOOOOOH! en morgen ga je alweer!
    you martin-addict.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en het was weet geweldig!
    Een dag van Jewelste!!!!
    XM

    BeantwoordenVerwijderen