woensdag 6 februari 2008

Lieve Lisa... (2)

Wat heb ik gelachen om je reactie! Helemaal super. Dan heb je opeens Lisa in je huiskamer, geweldig ;).

Ik vind het erg leuk dat de briefjes tot nu toe doen waarvoor ze bedoeld zijn, en hoop dat je blij bent met de kleine stukjes Adinda die je daardoor bij je hebt. Ondertussen volg ik alle mogelijke logs over Guatemala die ik kan vinden. Daardoor, en door de verhalen van je moeder weet ik dus ongeveer wel wat je allemaal uitspookt daar. Natuurlijk is dat niet zo spannend als wat hier allemaal gebeurt, als je dat maar weet.

Sinds vrijdagavond hebben we een Wii (ik weet hoe ontzettend ver-van-je-bed dat is, sorry). Je lacht je kapot. Had na een dag vreselijke spierpijn in mijn armen van het boksen. Nu dat wat minder is wordt ik door pappa in elkaar geslagen bij datzelfde spel, door A. verslagen met tennis, en R. gooit steeds strikes met bowlen. Het enige waar ik een beetje goed in ben is golf. Golf! Je gelooft het haast niet. Ach, dat sporten is gewoon niks voor mij, ik had het kunnen weten.

Als ik lees wat jij zoal doet daar in Guatemala ben ik zo ontzettend trots op je. Je dxf3et het maar mooi wel allemaal. Geweldig.

...Dus terwijl jij daar verder goed doet, ga ik maar eens proberen een hole-in-one te slaan. ;)

Liefs,
Adinda

4 opmerkingen:

  1. Oohh weet je Adin! je briefjes zijn ECHT perfect. ze sluiten zo aan op hou ik me voel. laatst had ik mega honger, zei net tegen mirjam. oohh ik heb zoxb4n zin in iets lekkers. en wat stond er op het briefje.. xb4zin in een loempia??xb4. a-ma-zing! tis gewoon echt wat ik nodig heb. moet wel zeggen dat ik niet elke ochtend op sta en kijk naar de briefjes. maar meestal als ik me ff verrot voel op n dag, en het helpt echt super adin. echt, dank je.
    ik begreep van ronny over msn al dat jullie een wii hadden, of mama had t verteld. vet joh. de wii is wel lachen idd, het boksen vind ik het stoerste. haha:D maar ja.. n enige speelgoed wat we hier hebben is.. uhh.. een boek? denk ik? hahaha. moet wel zeggen dat mn leesgehalte flink is gestegen nu ik hier ben. dus tis sowieso ergens goed voor;)

    dikke kus!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker ben jij.

    xb4Kijk op mn Lieve Lisa-logxb4.

    Ja.. doe ik.. en nu? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL de logs en de reacties.
    Ik heb nu wel pret hoor.
    En GOLF - wtf - zolang ik niet hoeft te honkballen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen