donderdag 21 februari 2008

Lieve Lisa...(3)

Jaaaahoooor. Heb je de beschikking over honderd briefjes, ga je bij de briefjes die niet bevallen klagen ;). Ik vroeg me al af wanneer je dat briefje zou krijgen, en of ik dan een vers log had, maar helaas. En dat andere briefje, met  'de leuke hersenspinsels zijn bijna op,' ik hoopte dat je dat wat later zou krijgen. Maar we konden ook niet het geluk blijven hebben dat elk briefje goed aansluit. Je moet maar denken, hoe meer flutbriefjes je nu hebt, hoe meer leuke je hebt zo tegen het einde. Want er zijn ook hele leuke, geloof me. En o, ik mag ook klagen. Word ik helemaal blij door dat mailtje van je, staat er in: 'Lekker ben jij!' Erg sfeerverlagend.

Hoe dan ook, niet te geloven dat je er alweer bijna drie weken zit!

Ik zit nu serieus al tien minuten te bedenken wat in hemelsnaam leuk/stom/fascinerend/spannend/grappig /interessant genoeg is om naar je te sturen via dit wereldwijde web, maar dat schiet dus niet echt op. 

(Weer vijf minuten later.) Oh, oh, ik weet iets. Volgende week mag ik bij tante San stage lopen. Suuperleuk dus, en dikke pret. Het is maar 28 uur, maar je moet toch ergens beginnen aight?

Dit was het alweer hoor. Sorry! Volgende keer ben ik minder moe. (Hmmm zou het misschien het tijdstip zijn?) En hier nog een filmpje, omdat ik zo lekker blij van dit liedje word.

3 opmerkingen:

  1. ja je moet gewoon een uitvoering van jezelf hier zetten, niet die van Colbie natuurlijk. Daar wordt Lieve Lisa pas vrolijk van!!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet bekennen dat zo goed als alle briefjes zo geweldig zijn en kloppen voor dat moment, en dat dat heel bijzonder is. Maar omdat dat steeds is, valt het natuurlijk op als er zoiets tussenzit. Snabbie?
    Ik kan het liedje niet luisteren, want de meneer van het cafe krijgt me koptelefoon niet aan de praat, en net bleef ik erin hangen met me oorbellen dus nu heb ik besloten het maar een keertje ergens anders te gaan beluisteren.

    Is dit van It starts in my thoes? Of ben ik heel koud. Nou ja goed. Ik ga het luisteren, en over 2 maanden dus live.

    Kus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh ja!! Mama vertelde van je stage ja!! Leuk joh, gefeliciteerd!! Je had al 3 stukjes geschreven toch? Phatjessss!!

    Nou ehh,, superdoei!! Hou van je!!

    BeantwoordenVerwijderen