vrijdag 1 februari 2008

Lieve Lisa...

Hoe blij werd ik van jouw eerste bericht uit Guatemala! Fijn dat alles goed is gegaan. En wat super dat je geslaagd bent!!! Gefeliciteerd! Hoef je je daar niet meer druk om te maken! Hoe beviel het vliegen? Ik hoop dat het met de turbulentie meeviel. Ik ben niet meer naar school geweest nadat we jou uitgezwaaid hadden. Ik was het echt vast van plan, maar was heel moe (vreemd he;)) en toen Tante S. zei dat ze naar Ikea ging leek het me veel leuker daar naar toe te gaan. Verder de hele middag voor pampus op de bank gelegen.

En wat me vandaag toch is overkomen! Ik zat in de bus op weg van school naar huis, en mijn oog viel op een schitterend stel kaken. Jij, die begrijpt hoe prachtig een kaaklijn kan zijn, snapt zeker wel dat ik even van de wereld was. Nou, dat even was net lang genoeg om, toen ik uitstapte, gewoon mijn mobiel te laten liggen! Verdorie!

In al die jaren dat ik mobiel ben is me dat nog nooit overkomen. Ik voel me er meteen zo kwetsbaar door! En onbereikbaar.. :(. Ik heb mijn nummer laten blokkeren, heb Connexxion en de politie gebeld maar wat mis ik dat stomme ding nu al!!

Anyhow lieve jij, ik vraag me af welk briefje je al gelezen hebt. Welke van de honderd, die met bloed zweet en tranen (dat klinkt vies) zijn geschreven, heb je mogen bewonderen vandaag? ;) In ieder geval dacht ik aan je, en ik hoop dat je dat voelt, in het verre Guatemala. Geniet.

VEEEEEL liefs,
Adinda

(En mocht die schitterende-kaken-meneer ooit nog bij me in de bus zitten, kijk ik lekker de andere kant op. X!)

3 opmerkingen:

  1. Of je laat je mobiel gewoon in je zak/tas zitten ofzo, sufmuts (kijk wie het typt :P)
    Maar ik moet eigenlijk helemaal niet als eerste reageren natuurlijk... Ik vind je super dat je je lieve vriendin bent gaan uitzwaaien en dat je nog maar vele berichtjes van d'r mag krijgen uit verweggistan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve supervriendin van onze stoere dochter; wat ontzettend leuk dat je speciaal voor Lisa dit lieve log in het leven hebt geroepen! 'k Ga het zeker volgen, (vooralsnog op jullie pc want de onze doet ut dus nog steeds niet!) XXX Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat enig!! een openbare brief gericht aan mij!! is het de bedoeling dat ik ook leuk via hier antwoord ga geven? of bederft dat de sfeer, het spontane en het leuke van dit ontzettend geweldige idee?
    voor het geval dat niet zo is en ik gewoon antwoorden mag doe ik dat nu maar. aangezien ik in een veels te duur (naja.. wtf is duur.. 1.50 quetzal per kwartier wat gelijk is aan nog niet een 15 eurocent.. maar als je dan bedenkt dat het verder op 1.00 Q is... naja, whatever)
    dank dank dank voor het eerste stuk. en HAHAHAHAHA voor het tweede stuk!!! damn ik zat hier hardop te lachen en een stelletje zeer aandacht tekort hebbende guatemalteekse chickoxb4s zaten opeens ECHT alle 5 te kijken in plaats van alle 4.
    dat is toch wel echt iets waar ik aan moet wennen. lang, blond, krullen, giga blank, wow. dat is heftig hoor als je ienimienie meisje gewend bent met zwart sluik haar.
    ooh jee.. er gaan hier opeens allemaal sirenes.. en nu stopt het weer.. en nu issie dr weer.. dat was echt zo, maar het doet me ook ZO ergens aan denken.
    je briefjes zijn geweldig. toen ik net aankwam in het gastgezin pakte ik me eerste briefje. ik voelde me giga kut en kon wel janken. het briefje was zoiets als.. na regen komt zonneschijn maar dan in het engels en veel passender. iig, het werkte prima. echt. superdepuper!

    nou lieverd.. dat was m..

    hele dikke kus, mij.

    hee.. en nu is de sirene er weer..

    BeantwoordenVerwijderen