woensdag 1 juni 2005

idioot

Idioot, dat ik na vier weken nog steeds denk dat hij ieder moment binnen kan komen lopen.
dat ik nog niet raar op zou kijken als hij zou bellen, en HALLOHALLO zou roepen.
dat ik nog dagelijks denk 'echt dat hij niet dood is'.

Idioot dat hij dat wel is.

Idioot, dat hij niet belt, niet binnen komt lopen, niet HALLOHALLO roept.
dat ik examens aan het maken ben, en het nog goed gaat ook.
dat ik nog steeds niet om hem kan huilen.

Dingen die eerst zo belangrijk leken, lijken nu zo onbelangrijk.
Ik heb er zo genoeg van. Van alles. Van het verdriet om me heen, het gat in me.
Maak me maar gewoon wakker.

11 opmerkingen:

  1. o schat, ik wou dat ik dat kon....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah.. ik wilde dat ik iets voor je kon doen..

    Tis gewoon oneerlijk hoe alles gaat rond om jou hoofdje, je moet je nog helemaal niet druk hoeven te maken over dit soort dingen. Dingen als dit gebeuren als je een jaar of 50/60 bent, dxe1n pas mogen mensen zoals moeders, vaders, ooms en tantes er niet meer zijn in je leventje hier. Niet dat het dan opeens leuker is.. maar dat is het makkelijker om er vrede mee te hebben.. denk ik. Hm sorry.. beetje raar stukje, maar goed.

    Maar je hebt het prachtig geschreven, dus hij is zeker weten ook weer trots op dit schrijfseltje van je!

    Knuffeltje, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weet je....Ik snap het eigelijk wel dat je dat denkt! En ik snap het ook dat je nog niet om hem kan huilen....het staat alleen altijd een beetje lullig, alsof je niet verdrietig bent....maar ja...als je het niet beseft kan je er ook niet om huilen! toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even nog reactie op je reactie op mijn web-log: heb nu nog wel tot volgende week vrijdag toetsweek en dan nog onwijs vaak terug kome voor...cijfers, herkansinge en blabal*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sterkte... jammer dat we je niet kunnen helpen met zn allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte meis! ;) En veel succes met je examens! Liefs Bertine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ik had dit (en heb dit nog steeds) met m'n beste vriendin..laatst draaide ik haar telefoon nummer uit gewoonte :? sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit heb je altijd wanneer iemand is overleden.. en dat gaat over, dan geef je het een plekje, en denk je er op een andere manier aan.. en erover schrijven/praten/huilen is goed voor je !!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou je met liefde wakkerschudden, als ik kon.

    idioot dat dat niet kan...

    BeantwoordenVerwijderen