zondag 26 juni 2005

Zingen op de kunstpicknick

Voor de eerste keer werd dit jaar in mijn dorp een kunstpicknick georganiseerd. Er zouden optredens zijn van verschillende mensen, en onder het genot van meegebracht voedsel op kon je op een kleedje zitten toekijken. Mijn tante heeft een popkoor, waar ik een trots lid van ben. Twee maanden geleden was zij benaderd door xe9xe9n van de organisatoren om te vragen of zij met haar dames wilde optreden. Dat wilde ze wel. En wij, de dames, wilden dat ook wel.

En na twee maanden lang elke week repeteren brachten we gisteren onze vijf ingestudeerde nummers ter gehoren. Het was kouder dan we hadden verwacht, dus het fleurige dat we hadden afgesproken aan te trekken werd al snel een jasje of vest met daar onder iets fleurigs. We moesten vooral niet vergeten te lachen, ondanks de kou en de wind. Dat werd door de meesten overigens vergeten, dat lachen. De koude wind was moeilijk over het hoofd te zien, en de zenuwen speelden ook een rol.

Hier het resultaat van onze inspanningen:


Daarna was ik kapot door het constant moeten lachen en de pijn in mijn kaak.

Maar dat had ik er wel voor over.

10 opmerkingen:

  1. Je ziet er leuk uit, maar hoe klonk het?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @gerda: ja, om dat te weten moest je erbij zijn, en dat was ik.
    Het klonk heel vrolijk en leuk, en knappe arrangementen (zei de trotse zus :D ).
    Het was Goed!! En dat zeg ik niet eens als trotse moeder en zus :P Maar dat bxe9n ik wel 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het wel willen horenn.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha.. dat ziet er leuk uit :D En waarschijnlijk was het ook een genot voor het oor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa het was mooi en leuk hoor! Heel goed gedaan van jullie.
    Inderdaad jammer dat het zo hard waaide, maar je moet blij zijn dat je niet met een zwaar kind van bijna 9 jaar weer naar huis hoefde te fietsen maar je lekker in de auto zat.. pff.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel erg fleurig uit. Goed dat jullie dat fleurige wilde op die sombere dag ;) Ik zouhet ook wel willen horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en, kwamen ze al om jullie handtekeningen vragen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hear hear! (oh nee dat was al)
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adinda, wat een enige lay-out heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen