dinsdag 7 juni 2005

Zomaar een dag

Vermoeidheid alom hier. On top of all heb ik een ontstoken kaakkopje (het 'scharnier' van je kaak, om het maar wat duidelijker te maken,) en kan ik amper eten, praten, zingen. Al drie keer mee naar de dokter geweest, ben aan ontstekingremmers, ibuproven en paracetamol, en niets lijkt te helpen. Samen zorgen ze voor vermoeidheid en slapeloosheid, dus lekker dubbelop. Moet nu een afspraak met de tandarts maken.

Verder.. gaat alles zo z'n gangetje en heb ik eigenlijk nergens zin in. 16 juni hoor ik of ik geslaagd ben, alhoewel dat voor familieleden en vrienden in hun ogen al duidelijk is, ik ben op alle mogelijke manieren geslaagd voor hen. Lief. Volgend jaar (hopenlijk) vwo, dus over twee jaar weer examen.. Zal wel heel anders worden, naar verwachting zonder koorts, begrafenis en ontstekingen in keel en kaak.

Bleh. Heb geen zin in schrijven maar wilde jullie mijn geklaag niet onthouden. Bedankt voor alle lieve woorden van de afgelopen maand.

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb je vakantie en kun je lekker uitrusten zonder gezeur aan je kop, behalve dan van mij maar goed, je moet maar onthouden dat dat alleen maar goed bedoeld is. ;) Toedeloee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Lisa idd zegt.. Geniet van je vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weblog is om te klagen : ) Dat geeft helemaal niets! Ik weet ook zeker dat je geslaagd bent, nu lekker zomervakantie en aan niks denken.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht, ik ga een leuke reactie plaatsen waar je vrolijk van wordt. Misschien lach je beter niet. In ieder geval. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juist, geniet nu van je vakantie! Als mensen zoveel vertrouwen in je hebben denk ik ook dat je geslaagd bent. Op naar dat vwo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap met je kaak en een fijne vakantie..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lijkt me gek 2 keer examen doen. je slaagt vast wel :). sterkte met je kaak.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja spannende tijden he.... ik ben er nog niet zo zeker van dat is geslaagd ben helaas. Sterkte vrouwtje, je hebt het wel zwaar te verduren... :(.

    BeantwoordenVerwijderen