zondag 31 juli 2005

Elfje


dood
is dood
is dood is
dood is dood is
dood

13 opmerkingen:

  1. Tot is het inzicht krijgt dat het nog niet zover is..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar

    Leven
    is Leven
    is Leven is
    Leven is Leven is
    Leven

    En dat moet je proberen te blijven doen, lieverd! t Klinkt zo makkelijk, en ik wilde dat ik het ook zo makkelijk voor je kon maken. k Ben niet zo geweldig in reacties geven op dit soort logjes.. maar je snapt m wel hea?

    Hou van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leven
    bevat leven
    geeft leven heeft
    leven is leven maakt
    leven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je voelt je dood, maar je leeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je veel sterkte, meer weet ik ven niet te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik wens je ook heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dood zijn alleen de dingen die je niet meer weet.

    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dood is niet meer volledig in het leven staan
    dood is niet bewust-ZIJN.
    dood is een illusie
    dood is het kleuren van gedachten zodat ze niet meer helder zijn
    Mag je liefde voor jezelf deze gedachten weer helder en transparant maken
    sterkte
    Carel

    BeantwoordenVerwijderen