woensdag 6 juni 2012

Afstuderen

Ik had het zo goed gepland allemaal. En ik wist dat ik een goede planning nodig zou hebben, want als ik in mijn leven iets heb geleerd, en zeker de afgelopen jaren, is het dat mijn lichaam niet te vertrouwen is. Mijn lichaam geeft gewoon op, wanneer ik door wil gaan. Zo heb ik bijna zeven weken niets aan mijn scriptie kunnen doen in de afgelopen drie maanden. En toen het met mijn buik eindelijk weer een beetje ging en ik de laatste week voor de deadline in ging, werd ik ziek. Ouderwets, 'gewoon' ziek. Koorts, hoofdpijn, keelpijn, en hoesten, hóesten! Sinds vrijdag was mijn stem kwijt. En toch mensen, het is me gelukt. Gisteren leverde ik, om vijf voor half vijf, vijf minuten voor de deadline mijn scriptie in.

Wat ben ik opgelucht.
Ik dacht dat ik ook heel trots zou zijn, maar ik ben alleen maar moe. Uitgeput. En dus nog steeds ziek.
Nu lekker bijkomen dus en langzaam weer mijn sociale leven herstellen!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het halen van de deadline voor je scriptie. Hoop dat je je snel weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau! Goed gedaan :)

    En nou lekker bijkomen. Na gedane zaken, is het goed rusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaa en ik ben zo vreselijk bere-trots op je!!! Je bent een mega kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap van je! Nu lekker bijkomen, dat is net zo belangrijk als een scriptie schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed van je, en ondanks dat je moe bent niet vergeten om trots op jezelf te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor al jullie complimenten! Ik doe mijn best om me een beetje in te houden en mezelf wat rust te geven :)

    BeantwoordenVerwijderen