woensdag 20 juni 2012

Nu echt bijna klaar..

Vanmiddag verdedigde ik mijn scriptie en wist ik er nog een halve punt bij te krijgen. Ik heb mijn afstudeeropdracht afgesloten met een 6. En ik heb er zo hard voor gewerkt, zo veel grenzen over voor moeten gaan en zoveel van mezelf gevraagd, dat ik niet veel blijer was geweest met een 9. Het is balen, dat ondanks hard werken, grenzen over gaan en te veel van mezelf vragen, dat niet meer oplevert dan een 6. Maar na een dag teleurgesteld te zijn geweest, weet ik dat ik niet meer had kunnen doen, vanwege mijn ziek-zijn en het feit dat ik daardoor ruim anderhalve maand uitgeschakeld ben geweest. En dat ik niet meer kon doen is even slikken, maar dat levert dan dus toch nog een voldoende op. Dus dat ga ik vieren. Nadat ik die twee dossiers die ik moet inleveren ook nog "even" gemaakt heb. Nog even hard werken, grenzen bezoeken en heel veel vragen van dat lijf van mij. Maar dan ben ik ook klaar ook. Dan kan ik de wereld na school gaan verkennen.

7 opmerkingen:

  1. Focus je niet op de cijfertjes, maar op de prestatie an sich. Die is veel meer dan 'voldoende'. cijfers zeggen niks toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De prestatie is toch wat telt. Gefeliciteerd en succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niemand kijkt meer naar die cijfers, believe me. Dat papiertje dat je bijna in je handen hebt, daar gaat het om. En het gaat je verdorie nog lukken ook! You are amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend knap dat je ondanks dat je ziek bent toch je scriptie met een voldoende hebt weten te afsluiten. Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben de trotste mamma!!!!! MIJN MEISJE MIJN KIND! MIJN! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, heel knap! Gaat het vooral lekker vieren, dat verdien je!

    BeantwoordenVerwijderen