zondag 10 juni 2012

Zeven weken

Nog 23 dagen voordat mijn lief weer thuis is. Dat lijkt niet zo lang, maar is toch ruim drie weken. Gelukkig heb ik tot nu toe bijna elke dag contact met hem kunnen hebben, en soms zelfs veel, maar toch, maar toch.

Ik mis zijn lijf om me tegen aan te nestelen. Ik mis zijn lach die zegt dat alles goed komt. Ik mis alles wat hij zegt zonder woorden, want met woorden is hij niet zo goed. Ik wil met hem delen dat mijn schoolperiode bijna afgelopen is en er een hele nieuwe wereld voor me open gaat gaan. Ik wil met hem delen dat het, ondanks alle stress van afgelopen maand, best goed gaat met mijn buik... Ik vind het maar niks dat hij zo ver weg zit.

Gelukkig woon ik niet samen met een marinier.
Maar toch.

8 opmerkingen:

  1. Dat allemaal kan ik me héél goed voorstellen! Bah!

    Ik heb nog geen idee wat er hier gaat gebeuren. Misschien gaat Vlam straks ook wel voor weken naar la France, misschien ook niet. Erg onzeker allemaal. Maar als hij weggaat, ga ik hem ook enorm missen, dat weet ik zeker.

    Hou je taai! Het aftellen is begonnen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had dat gelezen inderdaad.. Die onzekerheid lijkt me ook al niks! Bedankt :)

      Verwijderen
  2. Ik kan het me heel goed voorstellen. Maar je bent inmiddels wel over de helft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vroeg me toevallig af wanneer je lief weer thuis zou zijn. Maar gelukkig ben je al over de helft, dus dat is fijn. Enne, ik was wel getrouwd met een marinier dus weet hoe het voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een vriendin van me heeft een relatie met een marinier.. Dat je echt nul contact kunt hebben lijkt me helemaal niks! En soms zó lang weg van huis.. Valt zeven weken bij in het niet :)

      Verwijderen
  4. Gelukkig heb je wel contact met hem kunnen hebben, maar het is toch het fijnst als hij weer thuis is. Sterkte met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen