maandag 16 februari 2004

---

Ik heb mijn rapport. Ik ben aan de ene kant opgelucht dat het wachten over is, aan de andere kant teleurgesteld vanwege de opmerkingen van mijn docenten. Ik heb veel te horen gekregen dat ik niet voldoende mijn best heb gedaan, beter had moeten plannen en teveel lessen gemist heb.

Die leraren vind ik niet meer aardig:P. Want ik weet dat ik wxe9l mijn best heb gedaan. En ik had goed gepland, maar planningen komen niet uit als je grote stukken tijd gewoonweg kwijt bent. En ja, ik heb veel lessen gemist, maar daar kan ik niks aan doen.

Al met al heb ik het nog best aardig gedaan met maar twee onvoldoendes. Volgende keer beter!

5 opmerkingen:

  1. Percies ;)
    KLAAR hiermee, en nu verder.
    Je kunt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, Din, Volgende keer beter!
    Ik hou nog wel van je hoor.. ondanks je ontzettende slechte, verschrikkelijke, ontoonbare rapport! ;):D
    Suc6 met je volgende typsels..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hear hear, darling!
    8) en ach, wijsheid zit gelukkig niet alleen in die cijfertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat die spanning tenminste over is! En denk maar aan al die ouders die vroeger zulke MOOIE rapporten hadden maar ze niet durven te laten zien aan hun kinderen....(of kwijtgeraakt)! Ach meid, de bloemetjes gaan weer bloeien en in de lente gaat alles beter. Veel liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juist adin.......Dat heb ik nou ook...kreeg ik een f*cking 5 van jan omdat ik niet genoeg "inzet" toon bij gym. Je moet is zien wat die gast wel niet doet. hij zit de hele les op zijn stoeltje en denkt dan dat ie dr goe in is :? de zakkenwasser

    BeantwoordenVerwijderen