dinsdag 17 februari 2004

Verliefd

- Heb je nog wat leuks gedaan in het weekend?
- (hij praat tegen me hij praat tegen me hij) Nee niet echt (bloos). Jij?
- Jaah ben met een vriendin naar de bios geweest.
- (Shit! Een vriendin! Wat voor een vriendin?? Hmm... grrr) Gezellig:D.. Naar welke film?
- Oh weet niet meer.. Was heel saai.. Maar dat meisje wou zo graag dat k wel mee ben gegaan.
- (Yes, yes hij vond het saai!) Oh wat ben je toch aardig:P Zomaar naar een film gaan omdat iemand dat graag wil..
- Jaah heel aardig, zo ben ik hxe88)
- (zucht..) Haha o ja, dat is waar. (heel aardig)
- Maarreh.. wat ga je volgend weekend doen?
- (hoezo?) niks bijzonders. Jij?
- Nee ook niet. Maar ik moet weer naar de les.
- (shit) Oh okee ik eigenlijk ook.
- Doei
- dag (hmm nu heeft ie in lokaal 17 les.. misschien zie ik hem dan als ik nu heel snel naar mijn lokaal loop nog net even)

8 opmerkingen:

  1. hay lieve meid:D
    heerlijk he dat gevoel: VERLIEFD ZIJN :D ik ken et, egt zo leuk..Ik weet zeker dat et wat word tussen jullie. Hou van je!! Kusjes en liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. droom droom
    :D
    lekker he?
    klote he?
    pffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Monica: lekker en klote tegelijk inderdaad... bleh... leuk hoor.. verliefd zijn..:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey sgattig meisje van mie! :D
    Haha verliefd zijn is inderdaad een leuk en lekker gevoel, maar het kan ook erg ingewikkeld zijn jah.. :? Ik hoop egt dat het wat wordt tussen jullie, maar toen ik jullie vanmiddag sow zag deed ie egt wel sgattug tegen je howr ;) Volgens mij ziet ie jouw oowk wel zitten! En jullie zijn saampjes egt een sgattug stel :D Nhjaa veel suc6 met je lover..en het komt vast allemaal wel goed :D Kusz...S'agapo Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij vroeg je... "Wat ga je volgend weekend doen?"...

    GOED TEKEN GOED TEKEN GOED TEKEN GOED TEKEN....
    moves maken! ;)
    wooooohoooow

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk howr adin. Ik wil het als eerste weten howr.....eigen weet ik het geloofk al ma ik zal nix zegge. ik weet hoe lekker het is om verliefd te zijn...en dan nog wel met diegene te hebben ook. Jasper is egt lief.....en ik vind hem heel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kan ut je kan ut je kan ut (cheerleadaaah)

    BeantwoordenVerwijderen