zaterdag 14 februari 2004

Druk

Heb ik het. Heel druk. Op school. En thuis.
Want ik doe thuis ook werk voor school.
Ik ben nogal lang gevloerd geweest door de griepgolf die door Nederland raasde. Veel lessen gemist doordat k ziek in bed lag.
Dus nu moet ik alles inhalen. Toetsen, overhoringen, verslagen werkstukken enz. enz..
Zelfs in het weekend heb ik geen rust..
Als ik nou maar een weekje langer had kwam alles weer goed... Maar dat heb ik niet. Ik heb zoveel als ik kon ingehaald afgemaakt en ingeleverd. Maandag krijg ik mijn rapport.
Ik zie het met een diep weggestopte angst tegemoet.

4 opmerkingen:

  1. heey meisie,
    Leuke site heb je! Egt zwaar irritant dat je zoveel moet inhalen op school, en dat je het zo druk hebt. Ik vind het erg jammer als je ziek bent en dus niet bij ons op school kan zijn. Als ik je kan helpen ben ik er voor je, ik hoop dat je dat ook wel weet. Kusjes HvJ!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet je laatste rapport en iedereen weet hoe goed je kunt werken. Laat de moed niet zakken. Er zijn erg veel beroemdheden (en ik bedoel geen popsterren!) die op school problemen hadden. Ondanks -of dankzij- dat zijn hun namen nog bekend (Einstein, Lagerloff, Churchill) Dus. Even de tanden op elkaar en er is meer in de wereld dan school! Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. huh sinds wanneer maak jij je druk om een rapport?:?
    Je hebt altijd fantastische resultaten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieffie toch! Nooit bang zijn voor je rapport! Jij doet je best, daar gaat het om. Als je dat niet deed hoefde ook niet bang te zijn: dan verwacht je terecht een slecht rapport, en daar heb je dan voor gekozen. En als je je best doet en het lukt toch niet hoge cijfers te halen moet je niet bang zijn, maar nagaan hoe dat komt. Bij jou is dat duidelijk, dus hoef je niet bang te zijn: het is bijna lente, je knapt weer op, en als je je dan nog steeds zo goed inzet schieten je resultaten omhoog. Zo simpel is dat bij jou!
    En je bent sowieso een SUPER meid!

    BeantwoordenVerwijderen