zondag 22 februari 2004

Broertjes

Die heb ik. Drie zelfs. Ik ben een bofkont. Broertjes die later als ze boven me uitgroeien me kunnen beschermen, bij me komen eten en met mn kinderen spelen. Broertjes die als Stoere Jongens worden beschouwd door ieder die hen ziet. Broertjes die hoog boven me uittorenen en lachend op me neerkijken en zeggen dat ze van me houden.

Maar nu zijn ze nog klein. Nou ja, de oudste begint me in te halen maar hij torent nog lang niet boven me uit. En tot de tijd dat ze groot zijn zal ik de grootste zijn. Een Grote Zus. Ik heb genoeg tijd om eraan te wennen dat ze ooit op een dag allemaal groot zijn. Tot die dag knuffel ik met ze. Til ze op, sleep ze overal mee naar toe. (Ehmm die oudste niet.. Die is daar nu al te groot voor;)) Ik kijk naar beneden en zeg dat ik van ze hou. Want dat doe ik. Ik hou van ze. En zij stiekem ook van mij.

6 opmerkingen:

  1. stiekem? echt niet! Ze houden super veel van je! Dat zie je aan hun gezichten als jij uit school komt! Die oudste laat het dan niet aan zijn gezicht zien, maar hij laat het gelukkig toch echt af en toe blijken, ennnnn hij zxe9gt het zelfs af en toe!!
    En jij bent een super Grote Zus! (en dochter)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hay meissie,
    tuurlijk houden ze van je!! wat willen ze??een betere grote zus als jou kunnen ze niet wensen!! was je maar mijn grote zus:P onee ik heb er al 1 :D en een lief klein broertje ;) whahah:D ik ben ook heel blij met mijn familie!!:D
    Hou van je!!
    Kusjes en liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik zie hoe die kleintjes tegen je aan kruipen, zie ik duidelijk hoeveel ze van je houden. En je grote broer..ach, je weet hoe pubers zijn: van binnen zo zacht als gesmolten boter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey SgaT :D
    Egt..ik zou sow blij zijn met een zus als jouw, je kan jouw alles vertellen en overal over praten. Je broertjes houden cker wel van je!! Maar das oowk wel logisch hea ;) Kuszjuhs..HoU VaN Je :D ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Broertjes zijn idd lief.....jij grote bofkont! ;) :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ze hebben zo'n lieve, mooie zus. "t Zijn alle drie bofkonten! :P

    BeantwoordenVerwijderen