woensdag 18 februari 2004

Het Lievelingetje

Plastische chirurgie. Daar hield ik vandaag een beschouwing over, in de klas. Ik had me goed voorbereid, tekst geleerd voor mn vriendinnen gepresenteerd enz..

Toen was het zover. Ik zat in de klas. En ik was Zenuwachtig. Wooow zo erg.. mn Lieve Klasgenootjes zeiden dat het vast wel goed zou komen, dat ik goed was in praten en dat ik toch het Lievelingetje van de lerares was. Ik heb meestal goede cijfers voor het vak waar het om gaat (jeeeej) waardoor de lerares me.. erg aardig vind;). Dit zou volgens de Lieve Klasgenootjes zoiezo voor een goed cijfer zorgen. Zelf had ik er niet zo heel veel vertrouwen in.

Ik was aan de beurt. Het begon al goed. Ik struikelde over het woord plastische chirurgie. Snel praatte ik er over heen en deed alsof er niks gebeurd was. Het probleem was echter dat er best wel vaak plastische chirurgie in de tekst stond. Als je het een paar keer hardop achter elkaar zegt begrijp je misschien wat ik bedoel.

Maarja afijn.. Ik hield dus die beschouwing. Toen ik klaar kreeg ik een groot applaus waar ik al versteld van stond.. (maar ik heb niet.. en dat dan... en.. o... dank:D) Toen ik weer op mijn plek zat ging de klas me beoordelen. (ojee ojee...) Als eerst was er een Streng Meisje dat zei: je presentatie vond ik goed.. inhoud ook.. je vertelde veel informatie.. begin ook goed..slot ook.. het onderwerp was origineel.. ik vond het eigenlijk gewoon heel goed! (ow.. echt? hoe.. jippie:D) Ook andere commentaren waren positief en zelfs de lerares vond het goed. (Lieve Klasgenootjes spraken: We zeiden het toch!)

Uiteindelijk heb ik van de klas een 7,5 gekregen. Ik wacht nog op het cijfer van de lerares, maar ik heb er vertrouwen in. Ik ben immers het Lievelingetje.

8 opmerkingen:

  1. niks lievelingetje, gewoon GOED. Je hebt je terdege voorbereid en nu mag je oogsten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey sgatje! :D Je beschouwing ging egt vet goed howr! Je deed het egt supper:D En dat je over da woord plastische chirurgie struikelde had ik geen eens gemerkt (en jah ik lette wel op 8) )
    Maar dat je sown goed cijfer hebt is helemaal niet vanwege het feit dat je dr lievelingetje bent ofsow, je deed het gewoon SuppaH Goed:D
    Maar zie je morgen weer op school!:D Kuszjuhs..Houw van jouw..!! ((je vrouw ;) ):D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedzo :D Dan ging het beter dan bij mij ;) Ik wist wel dat je het kon, ik de pauze ging het ook super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lef, om zo'n rotwoord uit te kiezen om een beschouwing over te houden. Maar nu weet ik nog niet wat je verder verteld hebt. Je maakt me nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed adin..ik had een 5,4 :( maja nix aan te doen...ik weet dat je het kan..egt howr....je bent de beste...je bent de beste je bent de beste :D

    xxx naTaLIA ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hay meissie,
    en van wie je dan ook het lievelingetje bent :P... haha..ik zou zo graag ook bij iemand et lievelingetje willen zijn :( en dan vooral bij onze lippen leraar :P maar ik ben het helaas niet:( haha.. naja love you
    kusjes ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na 1x Plastische Chirurgie uitspreken struikel ik al over mn woorden.. dus.. (zoals altijd) GOED!

    BeantwoordenVerwijderen